کد خبر : 1669957 | 03 اسفند 1398 ساعت 19:40 | 166.3K بازدید | 0 دیدگاه

گولسیانی فصل را از دست داد

شوک! سپاهان مدافع و مهاجم ندارد

جورجی گولسیانی مدافع خوش نقش سپاهان به دلیل مصدومیت تا پایان فصل نمی تواند طلایی پوشان را همراهی کند.

شوک! سپاهان مدافع و مهاجم ندارد

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع گرجستانی بعد از عزت پورقاز دومین بازیکن  قلب دفاعی سپاهانی هاست که فصل را از دست می دهد.

 

امیرقلعه نویی که در نشست مطبوعاتی امروز پیش از بازی با پرسپولیس که در باره این مدافع صحبت می کرد اعلام کرد متاسفانه گولسیانی تا پایان فصل در تیم سپاهان نخواهد بود.

 

این بازیکن پیش از بازی با السد مصدوم شده است و در شرایطی که پزشکان این باشگاه تلاش در بازگرداندن این بازیکن داشتند در نهایت با صحبت امیرقلعه نویی مشخص است که او نمی تواند طلایی پوشان را تا اتمام فصل همراهی کند.

 

همچنین سپاهان کی روش استنلی مهاجم کارساز و بلند قامت خود را برای بازی با پرسپولیس در اختیار نخواهد داشت، اتفاقی که قابل پیش بینی بود اما قلعه نویی امشب در نشست مطبوعاتی روی آن صحه گذاشت.

 

در حال حاضر سپاهان در خط دفاع دو دفاع تخصصی دارد؛ محمدرضا مهدی زاده و محمد طیبی اما قلعه نویی ترجیح می دهد از زوج شایان مصلح و طیبی استفاده کند. این دو در دو مسابقه قبلی برابر العین و السد نیز به میدان رفته اند اما با همه تلاشی که به خرج دادند خط دفاع سپاهان فاقد استحکام قبلی بود.


همچنین طلایی پوشان اصفهانی در خط حمله خود مهاجمی در طراز کی روش استنلی ندارد اما علی قربانی، سجاد شهباززاده و محسن القصانی را در اختیار دارند که می تواند از آنها در ترکیب اصلی استفاده کنند، البته اگر امیرقلعه نویی تصمیم نگیرد برای بازی با پرسپولیس سیستم تیمش را تغییر بدهد.

 

قلعه نویی در شرایطی دو بازیکن اصلی خود را از د دست داده است که احتمال غیبت تماشاگران در بازی فردا برابر پرسپولیس بدشانسی های او را در آستانه این جدال حساس تکمیل کرده است.

 

دیدگاه‌ها