کد خبر : 1670467 | 05 اسفند 1398 ساعت 21:37 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

جاشوا کیمیچ: لیورپول مدعی اول قهرمانی است

جاشوا کیمیچ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ به تمجید از عملکرد نمایندگان انگلیسی در لیگ قهرمانان پرداخت.

جاشوا کیمیچ: لیورپول مدعی اول قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته بایرن مونیخ در اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان مقابل لیورپول مغلوب شده و وداعی زودهنگام با این مسابقات داشت. حالا آنها باید در مرحله یک هشتم به مصاف چلسی بروند و جاشوا کیمیچ در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد آنها باید تلاش کنند در لندن موفق به گلزنی شوند.

 

جاشوا کیمیچ گفت: "چلسی تیمی بسیار جوان اما با حضور بازیکنان بسیار خوب و با استعداد فراوانی است. من فکر می کنم در چند هفته گذشته آنها به اندازه کافی ثبات نداشته اند. چلسی در رده چهارم جدول قرار داشته، اما همه در لیگ برتر زیر سایه لیورپول قرار دارند. من فردا انتظار یک فضای فوق العاده در استادیوم را دارم. ما باید شجاعانه مقابل چلسی بازی کنیم.

 

1449350

 

فصل گذشته دیدیم نمایندگان لیگ برتر در لیگ قهرمانان بسیار قوی ظاهر شدند. امیدوارم ما فرصت داشته باشیم که در این فصل شاهد لغزش آنها باشیم. در بوندس لیگا شرایط در دستان خودمان است و در هفته گذشته نتایج بسیار خوبی برای ما رقم خورد.

 

موفقیت در لیگ قهرمانان یک رویای بزرگ است. ما تیمی با کیفیت هستیم، اما باید در بازی مختلفی این مسئله را به نمایش بگذاریم. چالش های پیش رو بسیار قوی و دشوار است. لیورپول بخت اول کسب قهرمانی است. ما می خواهیم به گل برسیم. فردا ما می توانیم بازی را به دست خودمان گرفته و نتیجه ای خوب برای خودمان رقم بزنیم.

 

تفاوت این دیدار با بازی چند ماه قبل مقابل تاتنهام؟ بله، ما در کادر مربیگری تغییر داشته ایم. روش بازی بایرن مونیخ نیزکمی تغییر کرده است. ما سعی می کنیم بالاتر حمله کنیم، ضریب اشتباهات حریف را بیشتر کنیم. ما هنگام حمله کردن ریسک پذیرتر عمل می کنیم، البته من از نتیجه ای که مقابل تاتنهام به دست آوردیم بسیار خوشحالم."

دیدگاه‌ها