کد خبر : 1670482 | 05 اسفند 1398 ساعت 23:48 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

رابین فن پرسی:

من بودم کاوانی را برای منچستریونایتد جذب می کردم

رابین فن پرسی، ستاره سابق یونایتد معتقد است ادینسون کاوانی به درد این تیم می خورد.

من بودم کاوانی را برای منچستریونایتد جذب می کردم

به گزارش "ورزش سه"، در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد جدایی ادینسون کاوانی به گوش می رسد. قرارداد این مهاجم اروگوئه ای در تابستان پیش رو به پایان می رسد و نام های زیادی به عنوان مقصد بعدی این بازیکن مطرح شده است. رابین فن پرسی به تمجید از کاوانی پرداخته و ابراز امیدواری کرد او راهی اولدترافورد شود.

 

1474948

 

رابین فن پرسی گفت: "من بودم قطعا برای جذب ادینسون کاوانی تلاش می کردم. او بسیار آماده و یک گلزن اثبات شده است. کاوانی یک ماشین گلزنی بوده و این توانایی را در ناپولی، پاری سن ژرمن و اروگوئه ثابت کرده است.

 

کاوانی اگر از ابتدای فصل در تیمی باشد می تواند 25 گل برای شما به ثمر برساند. من بازی کاوانی را تماشا کرده، مقابل او بازی کردم، او همیشه یک گلزن آماده است. کاوانی با گلزنی زندگی می کند، بنابراین من بودم برای جذب او تلاش می کردم.

 

جانشین پل پوگبا؟ من بودم یک بازیساز جذب می کردم. اگرچه من برونو فرناندز را مقابل چلسی تماشا کردم و به نظر من او خیلی خوب و ظریف بازی کرد. اما اگر من بودم یک هافبک دیگر نیز اضافه می کنم تا در کنار فرناندز قرار دهم، سپس یک بازیکن را نیز مامور ممانعت از شکل گیری حملات حریف می کرد، این همان چیزی است که دوست دارم ببینم."

 

دیدگاه‌ها