کد خبر : 1671285 | 09 اسفند 1398 ساعت 16:35 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

فجر سپاسی 0 مس کرمان 0

لیگ یک / تساوی به ضرر مهابادی و حسینی !

فجر سپاسی در شیراز برابر حریف مدعی صعود به لیگ برتر به تساوی بدون گل رسید.

لیگ یک / تساوی به ضرر مهابادی و حسینی !

 

به گزارش "ورزش سه"، داوود مهابادی که هفته گذشته یک برد شیرین مقابل سرخپوشان پاکدشت را در ثانیه‌های پایانی با شکست عوض کرده بود، اینبار امیدوار بود در خانه بتواند مقابل دیگر مدعی صعود به نتیجه مناسبی دست یابد. با این حال تغییرات عجیب ترکیب فجرسپاسی در ابتدای بازی با نیمکت نشینی ستاره‌های این تیم (جلالی راد، بابا محمدی و کلانتری) برابر مس کرمان یکی از تصمیمات عجیب از سوی کادرفنی کاکوها محسوب می‌شد.


در سمت مقابل نیز مس کرمان که طی هفته‌های اخیر روند صعودی مناسبی با دستیابی به رتبه دوم جدول داشته، با هدایت مجتبی حسینی به دنبال دستیابی به پیروزی در این بازی حساس خارج از خانه و ادامه روند دستیابی به هدف خود برای صعود بودند تا شکست دور رفت خود را نیز در کرمان جبران کنند.


بازی با نمایش تهاجمی بازیکنان جوان فجرسپاسی آغاز شد اما مس کرمان نیز فرصت‌های خوبی روی دروازه فجر شکل داد. در نیمه دوم اما به نظر می‌رسید هر دو تیم به کسب یک امتیاز از این بازی رضایت داشته باشند و تک حملات نه چندان ثمربخش دو تیم نیز نتوانست شرایط را به سوی رسیدن به گل پیش ببرد.


مس کرمان با این تساوی در همان جایگاه دوم به کار پایان داد و نتوانست از توقف مس رفسنجان سود ببرد و فجر سپاسی نیز همانند هفته گذشته در جایگاه هشتم به کار پایان داد تا رویای صعود برای شیرازی‌ها کمرنگ شود.

 

دیدگاه‌ها