کد خبر : 1671590 | 11 اسفند 1398 ساعت 02:28 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

رفت و برگشت ایرانی‌ها برابر ماسکرون؛

پایان ناکامی‌های یوپن با پاس دیدنی ابراهیمی

یوپن در حضور دو هافبک ایرانی خود به برتری مقابل ماسکرون به پیروزی رسید.

پایان ناکامی‌های یوپن با پاس دیدنی ابراهیمی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم یوپن که امید ابراهیمی را مثل همیشه در ترکیب و خط میانی و سعید عزت‌اللهی را جزو نیمکت‌نشینان داشت از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در کرویگ استادیوم مقابل رویال ماسکرون رده یازدهمی قرار گرفت.

 

دروازه یوپن در دقیقه ۴۱ با گل به خودی باز شد، اما قبل از پایان نیمه اول و در نخستین دقیقه وقت‌های تلف شده، ارسال زمینی امید ابراهیمی با پای چپ به مقابل دروازه خالی رویال ماسکرون را پِروییاک با زدن تکل تبدیل به گل کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

 

موسونا در دقیقه ۶۷ روی توپ برگشتی از ضربه ایستگاهی، با شوت زمینی گل دوم یوپن را به ثمر رساند تا یاران ابراهیمی و عزت‌اللهی در این مسابقه خانگی به پیروزی ۲ بر یک مقابل رویال ماسکرون دست یافته و با ۲۹ امتیاز و بدون تغییر جایگاه در رده سیزدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرند.

 

امید ابراهیمی در هفدهمین بازی فصل خود برای یوپن توانست اولین پاس گل خود در ژوپیر لیگ را ثبت کند و در دقیقه ۸۱ جای خود را به سعید عزت‌اللهی بدهد.

 

عزت‌اللهی که هفته گذشته نیز به‌عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب یوپن قرار گرفته بود، برابر رویال ماسکرون سومین بازی این فصل خود را انجام داد.

دیدگاه‌ها