کد خبر : 1671636 | 11 اسفند 1398 ساعت 11:55 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایران برای حل مشکل به فدراسیون جهانی نامه زد

تابلوی ورود ممنوع جلوی ملی پوشان پینگ پنگ!

باتوجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور بازیکنان ایران در میادین بین المللی فدراسیون تنیس روی میز ایران به ITTF نامه زد.

تابلوی ورود ممنوع جلوی ملی پوشان پینگ پنگ!

به گزارش "ورزش سه"، مثل برخی دیگر از ورزشکاران ایرانی، بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز هم برای شرکت در مسابقات بین المللی که حکم انتخابی المپیک را دارد، با مشکلاتی مواجه هستند. 


پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: با وضعیت حساسی که برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ داریم، وجود ویروس کرونا و ابطال پروازهای ایران به خارج از کشور و عدم پذیرش بازیکنان ایران در رقابت های بین المللی پیش رو ، با دستور علیقارداشی رئیس فدراسیون نامه ای به فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTF  تهیه و ارسال شد که طی آن  درخواست داشتیم که امتیاز رنکینگ بازیکنان کشورمان که پس از ۱۲ ماه حذف می شود باتوجه به مشکلات پیش رو این امتیازات تا المپیک ژاپن باقی بماند و از بازیکنان ما کسر نشود . 


 وی در ادامه گفت: کسر امتیاز از بازیکنان کشورمان به‌دلیل عدم حضور در تورهای جهانی قطر و عمان افت رنکینگ جهانی را در پی خواهد داشت که این موضوع تاثیر منفی در روند کسب سهمیه المپیک دارد .


دبیر فدراسیون تنیس روی میز در پایان اظهار داشت: فدراسیون تنیس روی میز در حال پیگیری  تعویق مسابقات انتخابی المپیک در تایلند است تا بازیکنان مان با آمادگی کامل در رقابت های کسب سهمیه آسیای میانه شرکت کنند .

دیدگاه‌ها