کد خبر : 1671641 | 11 اسفند 1398 ساعت 12:12 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

بالحسین:بازگشت کاوه دوپینگ خوبی است

ایرانی ها مرد اول جنگ بر سر سومی در ژوپیرلیگ

امشب در ادامه بازی های ژوپیرلیگ جنگی تمام عیار میان همسایه ها برای رسیدن به مثلث بالانشینان برگزار می شود که مردان ایرانی حرف اول را در آن می زنند.

ایرانی ها مرد اول جنگ بر سر سومی در ژوپیرلیگ

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های هفته بیست و هشتم ژوپیرلیگ امشب در یکی از حساس ترین بازی ها طرفداران شارلروا در خانه شاهد جنگ زبراها با تیم قدیمی و پرافتخار استانداردلیژ خواهند بود، جایی که برنده این جنگ می تواند فرار بزرگ برای ایستادن در جمع سه تیم بالای جدول را استارت بزند.


شارلروا بعد از دو برد متوالی با درخشش ستاره های ایرانی خود هفته قبل در حالی که طبق توافق با بروژ نمی توانست از کاوه رضایی گلزن برتر این فصل خود در جان بریدل بهره ببرد با یک گل شکست خورد تا بهترین فرصت برای ایستادن بالای سر استانداردی ها را از دست بدهد. حالا با بازگشت گلزن اول این فصل سرمربی فرانسوی با خیالی آسوده چشم به سه امتیاز خانگی دوخته است.


کریم بالحسین سرمربی شارلروا گفت:« مسلما حضور کاوه رضایی در خط حمله کار را برای ما آسان تر می کند و به نوعی دوپینگ بزرگی برای تیم ما در آستانه رویارویی با استاندارد محسوب می شود. امیدوارم موتور گلزنی کاوه در بازی امشب دوباره روشن شود و ما را به هدفی که داریم برساند». سوای از بازگشت رضایی دیگر ستاره ایرانی شارلروا نیز می تواند مردی تعیین کننده برای تیمش باشد.

 

1482431

 

در جدول رده بندی ژوپیرلیگ، برنده جنگ امشب می تواند از حالا با خیالی آسوده خود را برای حضور در پلی آف قهرمانی و کسب سهمیه های اروپایی این فصل آماده کند و جایگاه سومی اش را به نوعی تثبیت کند.

 


به نوشته اسپورزا بلژیک، علی قلی زاده هفته قبل مقابل بروز نمایشی فوق العاده داشت که شاید اگر کاوه در زمین بود بیشتر از هر کسی قدر پاس های طلایی او را می دانست. این سایت در ادامه زوج ایرانی شارلروا را بزرگ ترین تهدید برای مدافعان استاندارد در بازی امروز قلمداد کرد و مدعی شد لیژی ها باید از زوج کاوه- قلی زاده بترسند.


جدال شارلروا با استانداردلیژ از ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز می شود و کاوه رضایی امیدوار است با گلزنی در بازی امشب تعداد گل های خود را از 11 گل فعلی بیشتر کرده و گامی بلند به سوی نزدیک شدن به آقای گل فعلی ژوپیرلیگ بردارد، جایی که تنها 4 گل با آن فاصله دارد.

دیدگاه‌ها