کد خبر : 1671643 | 11 اسفند 1398 ساعت 12:17 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

لاتزیو بعد از یک دهه صدرنشین سری آ شد

لاتزیو دیشب در هفته بیست و ششم سری آ موفق شد بولونیا را 2-0 شکست داده و بعد از ده سال برای اولین بار صدرنشین جدول لیگ سری آ ایتالیا شود.

لاتزیو بعد از یک دهه صدرنشین سری آ شد

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو دیشب با استفاده از مزیت به تعویق افتادن بازی صدرنشین سابق سری آ، یوونتوس مقابل اینترمیلان که به دلیل نگرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا به تاریخ دیگری موکول شده بود موفق شد با پیروزی 2-0 مقابل بولونیا 62 امتیازی شده و برای اولین بار بعد از ده سال خود را در صدر جدول سری آ ببیند.

 

نکته جالب این بازی این بود که دو گل بولونیا در این بازی توسط VAR مردود شد تا لاتزیو به لطف گلهای لوئیس آلبرتو که پاس چیرو ایموبیله را به گل تبدیل کرد و همچنین خواکین کورئا در نهایت با نتیجه 2-0 به پیروزی برسد. در دو گل مردود شده بولونیا، ابتدا گل استفانو دنزویل از سوی داور به دلیل خطای هند مردود شد و سپس گل تاکهیرو تومیاسو از سوی داور آفساید گرفته شد.

 

1482433

 

آخرین باری که لاتزیو پیش از این صدرنشینی در سری آ را تجربه کرده به فصل 2010-2011 برمی‌گشت. لاتزیو در آن فصل بعد از ده هفته صدرنشینی را تجربه کرده بود. البته آخرین باری که لاتزیو موفق شده بود در نیمه دوم فصل صدرنشینی در سری آ را تجربه کند به فصل 1999-2000 برمی‌گردد که لاتزیو موفق شد در آن فصل دومین قهرمانی خود در سری آ را تجربه کند.

 

شاگردان سیمونه اینزاگی حالا با اینکه یک بازی بیشتر از یوونتوس انجام داده‌اند با دو امتیاز اختلاف نسبت به بیانکونری صدرنشین هستند و در بازی شنبه آینده خود مقابل آتالانتا می‌توانند اختلاف‌شان را به پنج اامتیاز افزایش دهند. چرا که بازی بعدی یوونتوس روز یکشنبه آینده مقابل بولونیا خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها