کد خبر : 1671740 | 11 اسفند 1398 ساعت 20:26 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو دربی موکلان ژرژ مندس را باخت (عکس)

ژرژ مندس، مدیر برنامه نامدار پرتغالی امروز نقش مهمی در دیدار ولوز مقابل تاتنهام داشت.

به گزارش "ورزش سه"، امروز دو تیم ولورهمپتون و تاتنهام که هر دو شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارند به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار مهیج و تعیین کننده در نهایت با نتیجه 2-3 به سود شاگردان نونو اسپریتو به پایان رسید. حالا ولورهمتون شگفتی ساز با کسب این پیروزی 42 امتیازی شده و با تنها سه امتیاز فاصله با چلسی رده چهارمی، از بخت قابل توجهی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برخوردار است.

 

اما جالب اینجاست ژرژ مندس، مدیر برنامه معروف پرتغالی نقش مهمی در دیدار امروز لیگ برتری داشت. ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رابطه بسیار خوبی با ژرژ مندس داشته و موکل او نیز محسوب می شود. در سال های اخیر و در تیم هایی که مورینو هدایت آنها را بر عهده داشته، معمولا شاهد انتقال بسیاری از موکلان ژرژ مندس به آن بوده ایم. از ریکاردو کاروالیو و پائولو فریرا در سال 2004 به چلسی تا آنخل دی ماریا و فابیو کوئنترائو به رئال مادرید، دیگو کاستا به چلسی و بسیاری دیگر.

 

در سال های اخیر بازیکنان زیادی چون نوس، رائول خیمنز و بسیاری دیگر که ژرژ مندس وکیل آنها بوده است راهی ولورهمپتون شده اند و این مدیر برنامه مشهور پرتغالی رابطه نزدیکی با مالکان این باشگاه نیز دارد. همچین نونو اسپریتو، سرمربی خوشتیپ و جذاب ولورهمپتون نیز از موکلان مندس محسوب می شود. ولورهمپتون در سال های اخیر تبدیل به یکی از تیم های مهم لیگ برتر شده که معمولا در مقابل تیم های بزرگ نمایش درخشانی ارائه می دهد و نقش ژرژ مندس در این میان غیرقابل انکار است.

 

1482575

 

1482576

دیدگاه‌ها