کد خبر : 1671929 | 12 اسفند 1398 ساعت 19:44 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره‌جوان دورتموند به مقایسه‌شدن با زلاتان

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند، صحبت های جالبی را درباره مقایسه شدنش با زلاتان ابراهیموویچ مطرح کرد.

واکنش ستاره‌جوان دورتموند به مقایسه‌شدن با زلاتان

به گزارش "ورزش سه"، ستاره نروژی که سابقه حضور در تیم‌های مولده و سالزبورگ را در کارنامه دارد، در زمستان تصمیم به جدایی از باشگاه اتریشی گرفت و به دورتموند پیوست. ارلینگ هالند تا به اینجا نمایش های فوق العاده ای در ترکیب زنبورها ارائه داده و در ۷ بازی بوندسلیگا موفق به ثبت ۹ گل شده است.

 

مقایسه با زلاتان ابراهیموویچ
زلاتان ابراهیموویچ یکی از بازیکنانی بوده که در طول دوران حرفه ای خود حضور در باشگاه های زیادی را تجربه کرده است؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد ارلینگ هالند نیز به آن بی میل نباشد. او گفت: " من ذهنیت او و این که چیزهای متفاوتی تجربه می کند را دوست دارم. فکر می کنم که من هم اعتماد به نفس انجام چنین کاری را داشته باشم.

من هم چنین تغییر باشگاه‌های متوالی که توسط او انجام می شود را دوست دارم؛ با وجود اینکه اصلاً کار آسانی نیست. هردو ما مهاجم هستیم و قد بلندی نیز داریم اما سبک بازی ما متفاوت است. مقایسه ما دشوار است. من کسی هستم که باید باشم. "

 

1479241

 

شایعات حضورش در منچستریونایتد و رئال مادرید
علاقه‌مندی باشگاه‌ها باعث خوشحالی است. این بدان معناست که شما کارتان را به درستی انجام می دهید.

 

1479814

 

سولسشر
من به عنوان یک کودک به مولده آمدم و او خیلی به من کمک کرد. اوله یک بازیکن خوب بود و در مهارت های گلزنی کمک زیادی به من کرد. او در حرفه من نقش مهمی را ایفا کرده است."

 

شرایط در دورتموند
مهم ترین چیز رسیدن با اهداف در کنار تیم است. ما قادر هستیم که به همه چیز دست پیدا کنیم. شروع من در این جا فوق العاده بوده و باشگاه نیز بسیار کمکم کرده است. رفتن به یک تیم دیگر در وسط فصل کار آسانی نیست اما حالا من حس می کنم که در خانه ام هستم.

هواداران دورتموند نیز شگفت انگیز هستند. من از لحظه اول احساس خوبی نسبت به دورتموند داشتم و به همین دلیل است که حالا در اینجا حضور دارم. من همه چیز را در این باشگاه دوست دارم. ما دورتموند را انتخاب کردیم چرا که بهترین گزینه بود.

 

1480322

 

تبدیل شدن به یک بازیکن خوب
من از کارهایی که در کل زندگی خود را انجام داده ام راضی هستم. این همان کاری است که در کودکی دوست داشتم می خواستم وقتی بزرگ شدم آن را انجام بدهم. من همیشه می‌دانستم که بازیکن بزرگ خواهم شد اما اوضاع خیلی سریع پیش می رود و من این سرعت را بسیار دوست دارم.

دیدگاه‌ها