کد خبر : 1672088 | 13 اسفند 1398 ساعت 20:30 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

در نبود سوارز همه مسئولیت‌ها به گردن مسی افتاده

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که لیونل مسی بعد از مصدومیت لوییس سوارز هیچ بازیکنی را در کنار خود به عنوان کمک کننده نمی بیند.

در نبود سوارز همه مسئولیت‌ها به گردن مسی افتاده

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز یکشنبه در حساس‌ترین بازی این هفته فوتبال اروپا با دو گل از رئال مادرید شکست خورد تا صدر جدول رقابت های لالیگا را از دست داده باشد. تیم کیکه ستین در نیمه اول عملکرد خوبی داشت اما در نیمه دوم اوضاع تغییر کرد و با دریافت دو گل شکست تلخی را متحمل شد.

 

لیونل مسی یکی از بازیکنان ناکام ال کلاسیکو بود و نتوانست همچون قبل عملکرد خوبی در این دیدار حساس به نمایش بگذارد. ریوالدو در این باره می گوید: " مسی برگ برنده بارسا به حساب می‌آید و اگر تیمی بتواند در برابر او به خوبی دفاع کند، شانس گلزنی بارسلونا هم کاهش پیدا می‌کند. در حال حاضر او تنها بازیکن بارسا است که توپ را در اختیار می‌گیرد، رو به جلو حرکت می‌کند و از پشت محوطه جریمه شوت می زند. "

 

 

1483079

 

 

ریوالدو در ادامه گفت: " به نظر می‌رسد که بازیکن دیگری در بارسا قادر به کمک کردن به مسی نیست. این مسئله برای ستاره آرژانتینی بسیار دشوار است. بدون لوئیس سوارز، بارسلونا چیزهای زیادی را از دست می دهد زیرا به غیر از مسی، بازیکن دیگری ندارند که بتواند حریفان را غافل گیر کند. بارسا سوارز را از دست داده و در نبود او همه مسئولیت‌ها به گردن مسی افتاده است."

 

 

1482363

دیدگاه‌ها