کد خبر : 1672329 | 15 اسفند 1398 ساعت 08:10 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

النعیمی: لیگ قهرمان به تعویق نمی‌افتاد هم ما نمی‌رفتیم

جان انسان‌ها برای ما در اولویت اول است

رئیس کمیته انتقالی فدراسیون امارات می گوید تمام بازیکنان خارجی که به این کشور می آیند تا بازی کنند پیش از ورود به خاک امارات از نظر سلامتی بدنی به طور کامل مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

جان انسان‌ها برای ما در اولویت اول است

به گزارش "ورزش سه"، امارات را می توان جدیدترین کشوری دانست که جهت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اقدام به تغییراتی در برنامه ها و دستورالعمل های ورزشی خود کرد و در این میان تغییرات آنها در برگزاری رقابت های فوتبالی تفاوت هایی با دیگر ورزش های در حال برگزاری در این کشور دارد. آنها در کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امارات موفق شدند با ایجاد قوانینی جدید، قدم هایی در راه جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا بردارند. شیخ رشید بن حد النعیمی، رئیس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امارات در نشستی خبری درباره راهکارهای این فدراسیون جهت جلوگیری از شیوع ویروس خطرناک به صحبت پرداخت. 

 

برای رویارویی با کرونا برنامه یکپارچه‌ای داریم

 

کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال امارات روز گذشته جلسه ای مثمرثمر در دفتر مرکزی فدراسیون در دبی برگزار کرد که از آن نتایج خوبی به دست آمد. در طی این جلسه مباحث بسیاری از جمله تجهیزات و اقدامات انجام شده توسط فدراسیون برای حفظ امنیت بازیکنان از برخی بیماری ها و بیماری واگیردار مورد بحث قرار گرفت. در این جلسه به برنامه ای یکپارچه و منظم رسیدیم که در آن ایمنی بازیکنان و وضعیت سلامتی آنها در رده های سنی مختلف و در داخل و خارج از کشور بررسی کامل قرار گرفت.

 

اجازه خروج به هیچ یک از تیم‌های اماراتی نمی‌دهیم مگر آنکه ...

 

اتحادیه فوتبال امارات از این پس تا زمان از بین رفتن این ویروس اجازه خروج هیچ یک از تیم های باشگاهی و ملی را از کشور نخواهد داد مگر آنکه به دلایل کافی مطمئن باشد که تیم اماراتی در کشور مورد نظر هیچ مشکلی نخواهد داشت و موضوع بیماری در جای مورد نظر کاملا قابل کنترل است.

 

1483421

 

سلامتی بازیکنان اولویت اول ما است

 

ما اقدامات بسیاری را برای حفظ ایمنی همه بازیکنانمان و معاینات پزشکی که باید اعمال شود انجام داده ایم تا سلامت این بازیکنان و آمادگی جسمانی آنها حفظ شود تا اثری از شیوع ویروس کرونا در آنها نباشد. زیرا سلامت انسان از اهمیت بیشتری برخوردار است و این موضوع جزو اولویت های دولت امارات .است 

 

ما بازیکنان ملی را زیر نظر گرفتیم و باشگاه ها بازیکنان خودشان را

 

او در پاسخ به سوالی درباره شیوع جهانی ویروس کرونا و تأثیر این موضوع در مسابقات مختلف، چه در سطح باشگاه و چه در سطح ملی، گفت: در مورد وضعیت داخلی امارات، کنترل کاملی وجود دارد و هماهنگی کامل با وزارت بهداشت و مسئولان ذیربط انجام شده است و هیچکدام از بازیکنان ما علایمی در این زمینه نداشتند و از طرفی باشگاه‌های ذیربط پرونده‌های همه بازیکنان خود را مستقیماً پیگیری می‌کنند تا اینکه از سلامتی و ایمنی این بازیکنان اطمینان حاصل کنیم.

 

1483422

 

لیگ قهرمانان به تعویق نمی افتاد ما از امارات خارج نمی شدیم

 

درباره حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا نیز دیدیم که برگزاری این بازی ها به تعویق افتاد و در این باره هماهنگی کامل با کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره چگونگی برگزاری این رقابت ها در آینده داریم. البته این تصمیم به دلیل وضعیت سخت این بیماری در برخی کشورها گرفته شده است و حضور در آن کشورها می تواند چالش های بسیاری برای ما و دیگر تیم ها ایجاد کند و به این ترتیب حتی در صورت به تعویق نیفتادن بازی های لیگ قهرمانان آسیا، ما اجازه خروج از کشور را به هیچ کدام از تیم های مان نمی دادیم. در حال حاضر هم به همین ترتیب است و هیچ کدام از تیم های اماراتی اجازه خروج از کشور را نخواهند داشت مگر اینکه خیال ما از سلامتی کامل آنها در کشور مورد نظر راحت باشد.

 

پیش از ورود بازیکنان خارجی به خاک امارات آنها را معاینه کامل می کنیم 

 

رئیس کمته انتقالی فدراسیون فوتبال امارات درباره بازیکنان خارجی که برای حضور در تیم های اماراتی و برگزاری رقابت های مختلف ورزشی و یا بازی های لیگ این کشور به امارات خواهند گفت: در مورد این بازیکنان ما سعی می کنیم هماهنگی کاملی با مقامات بهداشتی در کشورهایشان داشته باشیم  از آنها وضعیت آنها پیش از خروج از کشورشان داشته باشیم. علاوه بر این موضوع ما نیز سعی می کنیم پیش از ورود آنها به خاک امارات هماهنگی ها و معاینات لازم را انجام دهیم تا به اطمینان کامل درباره وضعیت سلامتی آنها برسیم و از امنیت سایر بازیکنان که با آنها مواجهه می شوند مطمئن شویم.

 

تا هر زمان لازم باشد مسابقات را به تعویق می اندازیم

 

سلامتی انسان ها برای ما از برگزاری هر مسابقه ای مهمتر است و و اگر مجبور شویم برخی مسابقات را به تعویق بیندازیم این کار را خواهیم کرد تا سلامتی بازیکنان و مربیان و ... به خطر نیفتد. ما از همه کسانی که در این مرحله به کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال کمک می کنند تشکر می کنیم. نقش آنها و اینکه ما می توانیم از نظرات آنها بهره مند شویم برای ما بسیار مهم است. ما برای داشتن یک فدراسیون و تیم ملی قوی نیاز به همکاری با همه در حوزه ورزش داریم و از هرکسی که در زمینه های مختلف از تجربه کار کافی برخوردار باشد دعوت به همکاری خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها