کد خبر : 1672514 | 16 اسفند 1398 ساعت 15:04 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

دستیار سابق رنار، سرمربی جدید ساحل عاج

پاتریس بیومل دستیار سابق هروه رنار به عنوان سرمربی جدید ساحل عاج معرفی شد.

دستیار سابق رنار، سرمربی جدید ساحل عاج

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال ساحل عاج امروز خبر از انتصاب پاتریس بیومل به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور داد. بیومل سابقه سال ها دستیاری هروه رنار را داشت و حالا وظیفه خواهد داشت تا ساحل عاج را به رقابت های کوپا آفریقای 2021 هدایت کند.

 

 

1483669

 

 

بیومل در مقام دستیاری رنار سابقه دو بار فتح کوپا آفریقا با زامبیا و ساحل عاج را در کارنامه دارد و از سال 2016 نیز کمک این مربی در تیم ملی مراکش بود. او پس از جدایی رنار همچنان در تیم ملی مراکش باقی ماند اما از این پس سرمربی ساحل عاج خواهد بود که برایش یک چالش جدید و بزرگ محسوب می شود.

 

دیاباته رئیس فدراسیون فوتبال ساحل عاج در مورد انتخاب بیومل گفت:« ما می خواستیم کسی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم که با فوتبال ما آشنا باشد و بیومل چنین کسی بود. ما از او خواسته ایم تا به کمک بازیکنان جوان، ساحل عاج را مجددا به صحنه قدرت فوتبال آفریقا و جهان برگرداند. بیومل با رنار توانایی هایش را اثبات کرده بود و نشان داد که توانایی هدایت ساحل عاج را دارد. ما با او پیش از این قهرمانی را تجربه کرده ایم و به همه چیز فوتبال ساحل عاج آگاه است. او می داند که چگونه می تواند ما را به موفقیت برساند.»

 

 

دیدگاه‌ها