کد خبر : 1672705 | 17 اسفند 1398 ساعت 19:23 | 79.6K بازدید | 0 دیدگاه

آخر دست می دهید یا نه؟

سرگیجه کرونا از دست لیورپولی ها! (عکس)

امروز اتفاقات جالب و خنده داری در جریان دیدار لیورپول مقابل بورنموث در لیگ برتر رخ داد.

سرگیجه کرونا از دست لیورپولی ها! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز لیورپول در دیداری دشوار و بعد از چند هفته کسب نتایج ضعیف، موفق شد بورنموث را مغلوب کرده و دوباره در مسیر کسب پیروزی قرار گیرد، اما این دیدار نیز مانند سایر رویدادهای ورزشی در سراسر جهان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار داشت.

 

1483877

 

1483874

 

دیشب اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد سنت همیشگی دست دادن بازیکنان دو تیم پیش از آغاز مسابقه منتفی بوده و بعد از پخش شدن موسیقی سنتی لیگ برتر، بازیکنان برای ادای احترام تنها از مقابل یکدیگر رد می شوند. این کار برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می شود، زیرا دست دادن و بغل کردن یکی از شایع ترین روش های انتقال این ویروس کشنده به شمار می آید.

 

1483875

 

اما پیش از آغاز بازی گرچه تعاد زیادی از بازیکنان لیورپول از جمله جیمز میلنر پروتکل جدید را رعایت کردند، اما به عنوان مثال ناتان آکه و جورجی واینالدوم به شیوه جدید با یکدیگر خوش و بش کرده و مچ دست هایشان را به دست یکدیگر زدند.

 

1483876

 

اما یورگن کلوپ که مصاحبه اخیرش و امتناع از صحبت در مورد کرونا مورد توجه فوتبالدوستان قرار گرفته، با ادی هوو، سرمربی بورنموث خوش و بش کرده و در کمال تعجب آنها یکدیگر را بغل کردند. اما در جریان بازی نیز حواس برخی بازیکنان از رعایت موارد ایمنی پرت می شد و به عنوان مثال محمد صلاح و سادیو مانه بعد از به ثمر رسیدن گل لیورپول یا یکدیگر دست دادند. رعایت چنین نکاتی برای تمام مردم دنیا دشوار بوده و در بسیاری از محافل، همانند بازی امروز لیورپول مقابل بورنموث صحنه های خنده داری را ایجاد کرده است.

 

1483878

دیدگاه‌ها