کد خبر : 1673012 | 19 اسفند 1398 ساعت 16:44 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

با انتخاب ESM

تیم ماه فوریه فوتبال اروپا؛ پادشاهی بوندسلیگا

هشت بازیکن از یازده بازیکن تیم منتخب ماه فوریه فوتبال اروپا را بازیکنان شاغل در بوندسلیگا تشکیل می دهند.

تیم ماه فوریه فوتبال اروپا؛ پادشاهی بوندسلیگا

به گزارش "ورزش سه"، European Sports Media که 13 نماینده از 13 نشریه ورزشی معتبر اروپا را شامل می شود و از سال 1989 مشغول فعالیت است، هر ماه اقدام به معرفی تیم منتخب فوتبال اروپا می کند. در پایان هر سال نیز تیم منتخب معرفی می شود.

برای ماه فوریه فوتبال اروپا این نهاد اقدام به معرفی تیم منتخب خود کرد که در آن نام هشت بازیکن از بوندسلیگا دیده می شود. ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند و آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

 

 

1480325

 

 

ارلینگ هالند در ماه فوریه توانست 4 گل برای بروسیا دورتموند در بوندسلیگا به ثمر برساند و دو گل نیز به پی اس جی در لیگ قهرمانان زد. هالند پدیده نروژی این فصل اروپا در دورتموند نیز توقف ناپذیر نشان داده و تاثیر شگرفی در تحول زردها در نیم فصل دوم بوندسلیگا داشته است. او توانست 10 رای را به خود اختصاص داد.

 

 

1484213

 

 

آلفونسو دیویس ستاره کانادایی بایرن نیز از پدیده های این فصل فوتبال آلمان است و با کسب 8 رای به تیم منتخب ماه فوریه فوتبال اروپا راه یافت. دیویس به خصوص در برتری 3-0 بایرن مونیخ در زمین چلسی ستاره اول زمین بود و چشم ها را به خود خیره کرد.

بایرن که در ماه فوریه توانست به شش پیروزی در هفت بازی دست یابد، سه بازیکن در تیم منتخب دارد. علاوه بر دیویس نام روبرت لواندوفسکی و سرژ گنابری نیز در این تیم دیده می شود.

 

 

1483338

 

 

از بروسیا دورتموند نیز علاوه بر هالند، بازیکنانی مثل جیدون سانچو(با 5 رای) و اشرف حکیمی(با 4 رای) به تیم منتخب ماه فوریه فوتبال اروپا راه یافته اند.

 

دروازه بان تیم منتخب نیز پیتر گولاشی از لایپزیش است. لایپزیش که شروع خوبی در ماه فوریه نداشت، در لیگ قهرمانان و در زمین تاتنهام دست به کار بزرگی زد و توانست میزبانش را 0-1 شکست دهد در شبی که گولاشی ستاره میدان بود. از لایپزش همچنین نام مارسل هالشتنبرگ نیز در تیم منتخب دیده می شود.

 

 

Image result for peter gulacsi

 

 

سه بازیکن دیگر، تیم منتخب ماه فوریه را تکمیل می کنند. لیونل مسی با کسب شش رای از بارسلونا، ویرژیل فن دایک ستاره هلندی لیورپول که 4 رای کسب کرد و نیز کوین دی بروینه رهبر خط میانی سیتی با 8 رای.

 

 

1437153

 

 

تیم منخب ای اس ام در ماه فوریه:

پیتر گولاشی، آلفونسو دیویس، ویرژیل فن دایک، اشرف حکیمی، مارسل هالشتنبرگ، کوین دی بروینه، سرژ گنابری، جیدون سانچو، ارلینگ هالند، روبرت لواندوفسکی، لیونل مسی

 

همجنین نشریه کیکر نیز اقدام به معرفی تیم منتخب ماه فوریه فوتبال اروپا کرد:

مارک آندره تراشتگن(بارسا)، آرون وان بیساکا(یونایتد)، جیسون دنایر(لیون)، خوزه لوئیس پالومینو( آتالانتا)، برناردو سیلوا(سیتی)، کوین دی بروینه(سیتی)، تیاگو آلکانتارا(بایرن)، میلینکوویچ ساویچ(لاتزیو)، گنابری(بایرن)، لواندوفسکی(بایرن)، لیونل مسی(بارسا)

 

دیدگاه‌ها