کد خبر : 1673039 | 19 اسفند 1398 ساعت 19:30 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره تاتنهام: این فصل همه چیز بر علیه ماست

هوگو لوریس، دروازه بان فرانسوی تاتنهام، می گوید که این تیم در فصل جاری روزهای سختی را تجربه کرده است.

ستاره تاتنهام: این فصل همه چیز بر علیه ماست

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فصل را با سرمربی آرژانتینی خود یعنی مائوریسیو پوچتینو آغاز کرد اما کسب نتایج ضعیف باعث شد که او در اواسط فصل از سمت خود برکنار شود. مسئولان تیم لندنی بعد از برکناری پوچتینو، آقای خاص را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند. با این وجود تاتنهام با ژوزه مورینیو نیز نتوانسته به روند خوب گذشته بازگردد و نتایج پر نوسانی را کسب کرده است.

 

تاتنهام روز شنبه نیز با یک گل مقابل برنلی متوقف شد تا شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری کمتر شود. دروازه بان فرانسوی تاتنهام یعنی هوگو لوریس در این باره گفت: " همه بازیکنان از عملکرد نیمه اول عصبانی هستند. ما می توانیم یک ساعت درباره اتفاقات رخ داده صحبت کنیم اما باید عملکرد بهتری از خودمان به نمایش بگذاریم. ما باید مثبت نگر باشیم چرا که می توانستیم در نیمه دوم پیروز باشیم. "

 

 

1483932

 

 

لوریس در ادامه گفت: " این یک فصل بسیار دشوار برای ما بوده است. شروع بدی داشتیم و حالا یک مربی جدید و تعداد زیادی مصدوم داریم. می توانید احساس کنید که در این فصل همه چیز بر علیه ما بوده است. اعتماد به نفس کافی نداریم ولی می خواهیم فصل را به بهترین نحو به پایان برسانیم."

 

 

دیدگاه‌ها