کد خبر : 1673061 | 19 اسفند 1398 ساعت 21:30 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس و سه گزینه جذاب برای جانشینی ایگواین

به نظر می رسد که باشگاه یوونتوس در تابستان پیش رو به دنبال جذب جانشینی برای ستاره پا به سن گذاشته خود یعنی گونزالو ایگواین خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه تورین گمانه زنی می کند که یوونتوس در تابستان آینده به دنبال جذب یک مهاجم با سن زیر ۳۰ سال خواهد بود و یک نفر از بین تیمو ورنر، گابریل ژسوس و یا مائورو ایکاردی را جذب خواهد کرد.

 

مهاجم آرژانتینی یووه یعنی گونزالو ایگواین ۳۲ ساله شده و قراردادش با بیانکونری در پایان فصل به اتمام خواهد رسید. یووه در تابستان گذشته به دنبال فروش ایگواین بود اما این مهاجم راضی به جدایی نشد چرا که قصد داشت برای یک بار دیگر زیر نظر مائوریتزیو ساری کار کند.

 

 

1441040

 

 

بیانکونری در تابستان به دنبال جذب ارلینگ هالند بود و مذاکراتی را نیز در این‌باره انجام داد اما مهاجم نروژی نهایتاً در ژانویه تصمیم گرفت که از سالزبورگ به دورتموند منتقل شود.

 

حالا به نظر می رسد که یووه به طور قطع در تابستان جانشینی برای ایگواین پا به سن گذاشته جذب خواهد کرد. یوونتوس طی چند سال گذشته به دنبال جذب مائورو ایکاردی بوده است و این اعتقاد وجود دارد که مهاجم ۲۷ ساله آرژانتینی می‌تواند در همین تابستان به تورین منتقل شود.

 

 

1467163

 

 

دیگر گزینه یوونتوس ستاره خط حمله منچسترسیتی یعنی گابریل ژسوس به حساب می آید. مهاجم برزیلی طی فصول اخیر کم تر در ترکیب اصلی سیتیزن ها به کار گرفته شده و همین موضوع نارضایتی اش را به همراه داشته است. در همین حال تیمو ورنر نیز یکی از گزینه‌های بیانکونری است که البته به نظر می رسد که بیشتر برای پیوستن به لیورپول تمایل دارد.

 

 

1463527

دیدگاه‌ها