کد خبر : 1673074 | 19 اسفند 1398 ساعت 22:38 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای پایان لیگ

سیستم مربع طلایی در عربستان احیا می‌شود؟

سخنگوی رسمی باشگاه النصر عربستان با انتشار توییتی خواستار برگزاری ادامه رقابتهای این فصل، تنها با حضور 4 تیم صدر نشین شد.

سیستم مربع طلایی در عربستان احیا می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، سعود السارمی، سخنگوی رسمی باشگاه النصر عربستان سعودی، با ارائه پیشنهادی اعلام کرد که ادامه فصل را با عنوان مربع طلایی برگزار کنیم. به این ترتیب که چهار تیم برتر لیگ فعلی عربستان بیایند و با هم رقابت کنند همانطورکه پیش از این هم در سال های گذشته این سیستم به اجرا در می آمد.


 این پیشنهاد در حالی ارائه می شود که سیستم مربع طلایی در لیگ عربستان چند سال پیش لغو شد، زیرا باشگاه هایی با چهار باشگاه اول برای بقا درلیگ در حال بازی بودند و همین موضوع  عملا مانع از برگزاری مربع طلایی می شد.


سعود السارمی در صفحه توییترش نوشته است:


« برای نجات لیگ و احیای زندگی و هیجان و عمومی و پرداختن به بلایای داوری که اتفاق افتاده ، تیمها را با مسائلی درگیر کرده اند که سزاوار آن نیستند و حق سایر تیم ها را نیز علی رغم وجود فن آوری وی. ای. آر. پایمال کرده است. تصمیم به بازگشت به سیستم # مربع_طلایی بهترین راهکار برای  به پایان رسیدن  لیگ عربستان خواهد بود.»


 در همین رابطه کمیته انضباطی عربستان پس از صحبت های رسانه ای علیه باشگاه النصر ، خلیف الحویشان را مجازات کرد.


در حال حاضر باشگاه الهلال با 50 امتیاز  در صدر جدول رقابت های لیگ عربستان و تیم های النصر (42) ،الاهلی( 37) و الوحده (34) دررده های بعدی قراردارند.

 

 

دیدگاه‌ها