کد خبر : 1673264 | 21 اسفند 1398 ساعت 01:34 | 73.2K بازدید | 0 دیدگاه

صعود آتالانتا به یک چهارم نهایی CL با 4 گل ایلیچیچ

آتالانتا با پیروزی 4-3 مقابل والنسیا، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

صعود آتالانتا به یک چهارم نهایی CL با 4 گل ایلیچیچ

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا که در دیدار رفت با نتیجه 4-1 والنسیا را شکست داده بود، در دیدار امشب هم به لطف 4 گل یوزپ ایلیچیچ، با پیروزی 4-3 رسید و با برتری 8-4 در مجموع دو دیدار، به جمع 8 تیم پایانی رقابت های این فصل چمپیونزلیگ راه پیدا کرد.

آتالانتا بازی را هجومی آغاز کرد و تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل اول رسید. خطای دیاکابی روی ایلیچیچ در محوطه جریمه والنسیا باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود ایلیچیچ پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم به وسط دروازه، حساب کار را 1-0 کرد.

این نتیجه تا دقیقه 21 پایدار بود تا اینکه کوین گامیرو کار را به تساوی کشید. روی یک حمله سریع بود که پاس در عمق رودریگو، با اشتباه مدافع حریف به گامیرو رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همین نتیجه به پایان خواهد رسید، آتالانتا در آخرین دقایق این نیمه بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شد. این بار توپ در محوطه جریمه والنسیا به دست دیاکابی برخورد کرد و داور اعلام پنالتی کرد. باز هم ایلیچیچ پشت توپ ایستاد و حساب کار را 2-1 کرد تا آتالانتا با برتری نیمه اول به پایان برساند.

نیمه دوم را والنسیا بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل دوم رسید. این بار روی ارسال فران تورس از سمت راست، کوین گامیرو با یک ضربه سر محکم، دروازه آتالانتا را باز کرد.

فشار حملات والنسیا بعد از این گل ادامه داشت و این تیم در دقیقه 67 به گل سوم رسید. روی یک پاس در عمق از دنی پارخو بود که فران تورس با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه حساب شده، کار را تمام کرد.

اما این نتیجه هم چندان پایدار نبود و در دقیقه 71، ایلیچیچ گل سوم خود و تیمش را به ثمر رساند. روی یک ضدحمله بود که توپ پشت محوطه جریمه والنسیا به ایلیچیچ رسید و او هم با یک شوت محکم، حساب کار را 3-3 کرد.

اما این هم پایان کار نبود و در دقیقه 82، آتالانتا به گل چهارم رسید. روی یک حرکت هماهنگ تیمی، توپ با پاس فرولر، در اختیار ایلیچیچ قرار گرفت و او هم با یک شوت پای چپ دقیق، توپ را به قعر دروازه والنسیا فرستاد تا آتالانتا در این دیدار هم به پیروزی برسد.

 

 

1484629

 

1484628

 

1484627

 

دیدگاه‌ها