کد خبر : 1673456 | 21 اسفند 1398 ساعت 20:18 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: روگر اشمیت سرمربی آیندهوون شد

سرمربی اسبق تیم‌های پادربورن، سالرزبورگ، لورکوزن و بیجینگ چین طی قراردادی دوساله به تیم فوتبال پی. اس. وی آیندهوون هلند پیوست.

رسمی: روگر اشمیت سرمربی آیندهوون شد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی آلمانی اسبق لورکوزن، دوباره در فوتبال اروپا مشغول به کار می‌شود و این بار نیمکت پی اس وی آیندهوون را تجربه خواهد کرد.


 این در حالی است که پس از اخراج مارک فن بومل از آیندهوون به دلیل کسب نتایج ضعیف، هدایت این باشگاه به‌صورت موقت به ارنست فابر سپرده‌شده بود و ساعتی پیش باشگاه آیندهوون با انتشار عکسی در صفحه رسمی توییترش از سرمربی جدید خود رونمایی کرد.


اشمیت پیش از توافق با این تیم هلندی طی دو سال حضور در سوپر لیگ چین و هدایت تیم فوتبال بیجینگ، موفق به فتح جام حذفی این کشورش شده است و حالا دوباره به فوتبال اروپا برمی‌گردد.

 

1484844

 


 این سرمربی 52 ساله آلمانی با امضای قراردادی دوساله هدایت این باشگاه بازیکن ساز هلندی را برعهده‌گرفته گرفت. اشمیت پیش‌ازاین هدایت تیم‌های پادربورن، سالزبورگ، بایرلورکوزن و بیجینگ چین را در کارنامه دارد و حالا با روی کار آمدن اشمیت درآیندهوون، ارنست فابر دوباره روی نیمکت  تیم جوانان این باشگاه خواهد نشست.


جان دو جونگ، مدیر فوتبال PSV گفت: "راجر اشمیت همیشه اولین انتخاب ما برای شغل سرمربی بود و ما خوشحالیم از اعلام اینکه وی به باشگاه ما پیوست."


گفتنی است آیندهوون با 49 امتیاز و فاصله هفت امتیازی نسبت به آژاکس صدرنشین، در رده چهارم لیگ اردیویزه هلند قرارداد.

دیدگاه‌ها