کد خبر : 1673694 | 23 اسفند 1398 ساعت 11:47 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی و رضاییان گفتند به قطر برو!

انصاری فرد: تا تابستان 2021 در السیلیه می‌مانم

مهاجم ملی‌پوش تیم السیلیه می‌گوید در دیدار امروز تیمشان برابر الدحیل قصد دارند تا سه باخت قبلی مقابل این تیم در این فصل را جبران کنند و به جمع چهار تیم پایانی امیرکاپ راه‌یابند.

انصاری فرد: تا تابستان 2021 در السیلیه می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی تیم السیلیه سابقه بازی در تیم‌های ایرانی، انگلیسی، اسپانیایی و یونانی را در کارنامه دارد و همین امر باعث شده که حضور وی یک مزیت مهم برای تیم السیلیه در خط حمله باشد. گفت‌وگوی مهاجم تیم ملی ایران با روزنامه العرب پیش از بازی امروز تیمش برابر الدحیل در جام امیر قطر را با هم می‌خوانیم:

 

* این چهارمین رویارویی شما با الدحیل در این فصل است و شما در 3 بازی قبل با باخت زمین را ترک کردید و این شانس شما را برای بازی کم خواهد کرد، چگونه به این بازی نگاه خواهید کرد؟

 

ما سه دیدار آخر مقابل الدحیل را از دست دادیم ، اما رک و پوست کنده بگویم عملکردی که ارائه دادیم بد نبود، تیم ما در همه این دیدارها بدشانس بود اما در هرکدام امید برای موفقیت داشتیم. امروز به دنبال این هستیم که 100٪ تمرکز کنیم تا برای چهارمین بار مقابل الدحیل نبازیم و قطعا تلاش خود را دو برابر خواهیم کرد. الدحیل یکی از برجسته ترین تیم های لیگ قطر است و  اکنون با اختلاف خوبی از رقبای خود ، صدرنشین لیگ است. الدحیل یک تیم قدرتمند است ، اما این بدان معنا نیست که ما ناامید باشیم، خواهیم جنگید و تمام تلاش خود را می کنیم تا به نتیجه ای برسیم که حقش را داریم. مسابقات نیمه نهایی و مسابقات جام حذفی همیشه با لیگ متفاوت است؛ چراکه در یک بازی تکلیف تیم صعود کننده روشن می‌شود.

 

*اولین فصل حضورتان در السیلیه است، آیا از عملکردتان راضی هستید؟

 

بدون شک این تجربه برای من خوب است و در ابتدای فصل همه چیز جدید و متفاوت بود بخصوص اینکه جو و بازیکنان جدیدی می‌دیدم. من سعی کردم به سرعت با گروه همراه باشم و بهترین عملکردم را نشان بدهم چراکه وقتی از لیگ به لیگ دیگری می رویم باید این‌گونه باشد. در ابتدا کارها دشوار است ، اما برای شکستن این موانع و ورود به جو باید سختی‌هایی تحمل شود و هدف من این بود که علاوه بر حضور موفق در لیگ قطر، در تیم نیز با دیگر بازیکنان رابطه‌ خوبی برقرار کنم.

 

*قرارداد شما تا تابستان 2021 با السیلیه اعتبار دارد، آیا با این تیم ادامه خواهید داد؟


من قطعاً با السیلیه ادامه خواهم داد و به قراردادم احترام می گذارم.

 

1485347

 

*آیا پیش از پذیرش پیشنهاد السیلیه ، با یکی از هم‌تیمی‌های خود در تیم ملی ایران صحبت کردید ، به ویژه که لیگ ستارگان شامل تعدادی از بازیکنان این تیم در سال‌های متفاوت بوده است؟

 

 بله ، درست است. من با چند نفر چه آن‌هایی که اکنون در این لیگ هستند و چه کسانی که قبلاً بوده‌اند صحبت کردم. به عنوان مثال رامین رضاییان ، بازیکن الشحانیه و همچنین مهدی طارمی بازیکن سابق الغرافه که همه به شدت به من توصیه می کردند که این پیشنهاد را بپذیرم ، زیرا لیگ قطر فرصت بسیار خوبی است. بازی در لیگ ستارگان برای من یک تجربه مثبت خواهد بود و بسیاری از بازیکنان ایرانی تجربیات موفقی داشته اند.

 

*با این حال ، خروج زودهنگام السیلیه از لیگ قهرمانان آسیا خبر خوبی برای هواداران این باشگاه نبود ،درباره آن، چه نظری دارید به خصوص از آنجا که این تیم در فصل گذشته رتبه سوم را  در لیگ ستارگان قطر کسب کرده بود؟


فوتبال است دیگر، شاید انتظار نمی‌رفت اینگونه شود اما این اتفاق افتاد. در بازی با شهر خودرو ایران شانس با ما یار نبود، مخصوصا در ضربات پنالتی که من آن‌را از دست دادم اما در کل تجربه خوبی بود و باید از گذشته درس بگیریم.

 

آیا انتظار دارید در آخرین دیدارهای لیگ به سهمیه آسیایی برسید؟

 

مطمئناً موقعیتی که تیم در فصل گذشته به دست آورد ، متمایز و چشمگیر بود که تیم سهمیه آسیایی کسب کرد. اکنون می خواهیم جایگاهی را به دست بیاوریم تا در فصل بعد نیز در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشیم، ما 5 امتیاز با تیم چهارم فاصله داریم و اخیرا سطح خوبی از خود در میدان نشان می‌دهیم و امید زیادی به کسب سهمیه خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها