کد خبر : 1674204 | 26 اسفند 1398 ساعت 15:08 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

در خانه تمرین کنیم تا ویروس برود؛

موسوی: کرونا رفت لیگ را ادامه دهید

مدافع راست گل‌گهر امیدوار است با ریشه‌کن شدن کرونا مجددا لیگ برتر از سر گرفته شود تا بازیکنان و تیم‌ها نیز سردرگم نباشند.

موسوی: کرونا رفت لیگ را ادامه دهید

به گزارش "ورزش سه"، سید احمد موسوی با بیان اینکه گل‌گهر با ادامه بازی‌ها قطعا در لیگ برتر می‌ماند، اظهار کرد: همان روز که از تراکتور به گل گهر رفتم، گفتم که گل‌گهر ساختار و مدیریت حرفه‌ای دارد و این نگاه حرفه‌ای قطعا روند رو به رشدی برای این تیم خواهد داشت و این تیم در نیم‌فصل دوم متحول خواهد شد. الان نیز بعد با گذشت چند هفته از نیم‌فصل، خوشبختانه دیگر مدعی سقوط نیستیم. باز هم می‌گویم که به قولی که دادیم عمل می‌کنیم و قطعا در لیگ برتر خواهیم ماند.

 

او درباره شرایط خود در گل‌گهر عنوان کرد: در هفته آخر بازی‌ها کمی بدنم افت کرده بود که دلیلش را هم خود نمی‌دانستم ولی در طول تمرینات، آزمایشات زیادی دادم و تنها ضعف بدنی بود که با تمرینات اختصاصی و هوازی شرایطم بهتر شد و الان در بهترین شرایط بدنی قرار دارم. دوست داشتم این روزها لیگ ادامه پیدا می‌کرد تا بتوانم با تمام توان در خدمت تیمم باشم ولی متاسفانه شرایط کشور بخاطر کرونا طوری شد که بازی‌ها به تعویق افتاد.

 

مدافع- وینگر گل‌گهر اضافه کرد: این ویروس لعنتی زنجیره‌ای است که انسان‌ها را به هم وصل کرده و ادامه پیدا می‌کند. برای قطع کردن این زنجیره باید در خانه بمانیم و هرچقدر ارتباطاتمان کم باشد، انتقال ویروس هم کمتر خواهد شد. تنها باید خودمان به فکر خودمان باشیم و قطعا غیر از این نخواهد بود. امیدوارم خیلی زود این روزهای بد و زشت را به پایان برسانیم و مردم زندگی عادی خود را از سر بگیرند. ما بازیکنان هم باید در خانه بمانیم و تمرین کنیم تا کرونا برود.

 

1476701

 

موسوی درباره ادامه پیدا کردن بازی‌ها گفت: اینکه لیگ ادامه خواهد داشت یا خیر، به ریشه‌کن شدن ویروس ربط دارد و من آرزو می‌کنم خیلی زود لیگ آغاز شود. البته این آرزو نه فقط به خاطر فوتبال، بلکه ریشه کن شدن کرونا است. واقعا دیدن شرایط مردم دردآور است و امیدوارم اتفاقاتی بدتر از چیزی که امروز می‌بینیم را شاهد نباشیم.

 

او یادآور شد: شرایط لیگ روی بازیکنان تاثیر منفی خواهد گذاشت و تاثیرات این بلاتکلیفی در لیگ آتی نیز مشخص خواهد شد. الان تکلیف لیگ مشخص نیست و معلوم نیست اصلا ادامه خواهد داشت یا خیر. این بلاتکلیفی کار بازیکنان را نیز سخت کرده است.

 

مدافع- وینگر گل‌گهر اضافه کرد: الان یک بازیکن حرفه‌ای نمی داند تمرینات خود را برای آمده بودن برای بعد از تعطیلات عید برنامه‌ریزی کند یا برای آغاز فصل بعدی! تیم‌ها هم چنین شرایطی دارند و مربیان نیز به نوعی دیگر با دغدغه آماده‌سازی و هماهنگی تیم مواجه هستند.

دیدگاه‌ها