کد خبر : 1674587 | 29 اسفند 1398 ساعت 14:47 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

کیه لینی: شرایط را برای کادرهای درمانی آسان کنیم

جورجو کیه لینی، کاپیتان باتجربه یوونتوس ابراز امیدواری کرد این مقطع دشوار در ایتالیا سپری شود.

کیه لینی: شرایط را برای کادرهای درمانی آسان کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر در ایتالیا جان بسیاری را گرفته و شرایط را برای مردم این کشور دشوار ساخته است. جورجو کیه لینی ابراز امیدواری کرد مردم با ماندن در خانه ها شرایط را برای ادامه فعالیت کادرهای درمانی در این کشور تسهیل ببخشند.

 

جورجو کیه لینی گفت: "جهان ما طلایی بوده و گاهی اوقات شما باید واقعیت را لمس می کنید. اکنون من به تنهایی در قرنطینه بوده و بی صبرانه منتظر گذراندن زمان با دخترانم هستم. همه ما در خانه محبوس شده ایم و تلاش می کنیم شرایط را برای سیستم درمانی که مقطعی دشوار را پشت سر داشته و به ما احتیاج دارد، آسان تر کنیم.

 

1432000

 

این چالشی است که باید با هم بر آن غلبه کنیم، هنگام وظیفه شناسی تفاوتی بین هیچ تیمی وحود ندارد. من انسانی هستم که با حرکات و ژست ها بهتر از حرف زدن قادر به برقراری ارتباط هستم. عجیب است که نمی توانیم این روزها این کار را انجام دهیم، اما بعد از چند ماه ما می توانیم بیشتر از شرایط لذت ببریم، زیرا می دانیم که این یک معنی مهم دارد."

 

مدافع ایتالیایی همچنین فاش کرد که تلاش او برای تغییر جنبه های شخصیتی به او کمک کرد تا بازیکن بهتری شود. کیه لینی افزود: "من وقتی بزرگ شدم بهبود پیدا کردم، وقتی جوان تر بودم شرایط این چنین نبود. من حالا تعادل پیدا کرده ام."

دیدگاه‌ها