کد خبر : 1676110 | 13 فروردين 1399 ساعت 10:20 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

واسکز: مسی و رونالدو بهترین فوتبالیست‌های تاریخ

لوکاس واسکز ستاره رئال مادرید، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را بهترین فوتبالیست‌های تاریخ می‌داند ولی می‌گوید نمی‌تواند از بین آنها یک نفر را به عنوان بهترین انتخاب کند.

واسکز: مسی و رونالدو بهترین فوتبالیست‌های تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس واسکز، وینگر رئال مادرید می‌گوید مسی و رونالدو بدون شک بهترین فوتبالیست‌های تاریخ هستند. واسکز که در طول دوران فوتبالی خود تنها پیراهن رئال مادرید را به تن کرده سالها در این تیم با کریستیانو رونالدو همبازی بوده و در ال‌کلاسیکوهای مختلف هم بارها با مسی روبرو شده است. واسکز در یک پرسش و پاسخ با وبسایت  بلیچر ریپورت می‌گوید مسی و رونالدو بهترین فوتبالیست‌های تاریخ هستند ولی وقتی از او خواسته می‌شود یکی از آنها را به عنوان بهترین فوتبالیست انتخاب کند می‌گوید قادر به چنین کاری نیست.

 

1488370

 

واسکز در این باره گفت:" مسی و رونالدو بهترین فوتبالیست‌های تاریخ هستند. هر دوی آنها بازیکنان خارق‌العاده‌ای هستند و کارشان تاریخسازی است. سالهای سال باید بگذرد تا بازیکنانی مثل آنها ظاهر شوند".

 

واسکز که سالها با رونالدو همبازی بوده توضیح می‌دهد که خصوصیت پرتلاش او چطور باعث می‌شود همبازی‌هایش هم در کنار او پیشرفت کنند. واسکز در این باره گفت:" رونالدو یک حرفه‌ای واقعی است و از خودش همیشه بالاترین انتظار را دارد و از هم‌تیمی‌هایش هم همینطور. رونالدو به این ترتیب کاری می‌کند که کل تیم همیشه در اوج توانایی خود باشد".

 

واسکز در ادامه صحبتهایش به گل استثنایی رونالدو به یوونتوس در سال 2018 که با پیراهن رئال مادرید زده شد اشاره کرده و گفت:" من دیدم که کارواخال توپ را سانتر کرده، توپ داشت به منطقه‌ای می‌آمد که من آنجا حضور داشتم و ناگهان دیدم دو پا به هوا بلند شده ... تازه فهمیدم آن پاها متعلق به کریستیانو است. عجب گل محشری زد. من که از تماشای آن صحنه بی‌اندازه لذت بردم".

 

دیدگاه‌ها