کد خبر : 1676335 | 14 فروردين 1399 ساعت 20:24 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک کرونایی مخفی در لیگ MLS آمریکا!

رسانه های ورزشی ایالات متحده خبر دادند که یک بازیکن از لیگ این کشور به کرونا مبتلا شده اما وی تمایل دارد تا هویتش فاش نشود.

یک کرونایی مخفی در لیگ MLS آمریکا!

به گزارش "ورزش سه"، تست کرونای یکی از بازیکنان حاضر در لیگ MLS آمریکا و شاغل در تیم فیلادلفیا مثبت اعلام شده است. این نخستین مورد کرونایی در فوتبال آمریکاست که البته خودِ بازیکن تمایلی به فاش شدن هویتش ندارد. در بیانیه منتشر شده آمده است: او علائم خفیفی را داشت و بعد از این که تست خود را پشت سر گذاشت، مشخص شد که کرونا دارد. اما حالا روحیه مناسبی دارد و طبق پروتکل های اعلام شده، عمل می‌کند. در بیانیه اتحادیه فوتبال آمریکا آمده که تست کرونای هیچ بازیکن دیگری مثبت نیست و آن ها سلامت هستند.

 

این در حالی است که برگزاری تمام بازی ها از تاریخ 12 مارس یعنی حدود 20 روز قبل تعطیل شده و هیچ مسابقه ای برگزار نمی‌شود. سازمان لیگ MLS نیز تاکید کرد که هیچ کدام از تیم ها نباید جلسات تمرینی برگزار کنند و ترجیحا باید در کمپ باشگاه باقی بمانند و برای حمل و نقل، درخواست اتومبیل از باشگاه کنند.

 

نکته جالب این که در لیگ فوتبال ایالات متحده، به نظر می‌رسد تصمیمی برای کاهش قرارداد بازیکنان وجود ندارد چرا که آن ها حقوق کمتری نسبت به بازیکنان اروپایی دریافت می‌کنند. همچنین به دلیل هزینه بالای زندگی در نیویورک، حتی حقوق کارمندان فوتبال کاهش پیدا نکرده و هیچ کارمندی نیز تعدیل نشده است. همچنین گفته می‌شود 3 نفر از کارمندان مربوط به لیگ فوتبال این کشور به کرونا مبتلا شده اند و تحت درمان هستند.

دیدگاه‌ها