کد خبر : 1676835 | 17 فروردين 1399 ساعت 17:10 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

زیکو:

نیمار باید به اندازه رونالدو و مسی حرفه ای عمل کند

زیکو، اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است که نیمار برای موفقیت به ثبات بیشتری نیاز دارد.

نیمار باید به اندازه رونالدو و مسی حرفه ای عمل کند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پر سر و صداترین نقل و انتقالات فوتبال اروپا در سال ۲۰۱۷ رخ داد؛ جایی که نیمار با قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست تا گران ترین انتقال تاریخ فوتبال تا به این لحظه ثبت شده باشد.

 

نیمار تا به اینجا در ۸۰ بازی برای تیم فرانسوی به میدان رفته و موفق به ثبت ۶۹ گل برای این تیم شده است. ستاره ۲۸ ساله به تمام جام‌های داخلی ممکن با psg دست یافته اما در کسب عنوان لیگ قهرمانان اروپا ناکام بوده است. یکی دیگر از مشکلات این فوق ستاره برزیلی نیز مصدومیت های متوالی او طی یکی، دو فصل اخیر بوده است.

 

 

1488383

 

 

اسطوره فوتبال برزیل یعنی زیکو به استعداد خارق العاده نیمار شک ندارد اما معتقد است که او تنها در صورت تغییر نگرش می تواند به سطح نزدیک کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برسد. او در این باره گفت: " من نیمار را دوست دارم. سبک بازی نیمار باور نکردنی است اما او باید مانند رونالدو و مسی که برای فوتبال زندگی می کنند، حرفه ای تر عمل کند.

نیمار افکار زیادی دارد که او را منحرف می کنند. من اخیراً با او صحبت کردم و از وی خواستم حرفه ای تر باشد. او اکنون ۲۸ سال سن دارد و در تیم خوبی مثل پاری‌سن‌ژرمن توپ می زند. من فکر می‌کنم که آنها می‌توانند امسال لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنند. اگرچه این موضوع به ثبات نیمار در طول مسابقات نیز بستگی دارد."

 

 

1486001

دیدگاه‌ها