کد خبر : 1676847 | 17 فروردين 1399 ساعت 18:07 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

زمانی که مجید در سرباز بازی می کرد

سرقت خودروی فیزیوتراپ تیم ملی (عکس)

پزشک سابق تیم ملی ایران بعد از به سرقت رفتن اتومبیلش اعلام کرد که حاضر است در ازای دریافت مدارکی که دراتومبیل بوده ماشین را به دزد هدیه بدهد.

سرقت خودروی فیزیوتراپ تیم ملی (عکس)

به گزارش"ورزش سه" البته این مربوط به زمانی است که مجید ساعدی فر به عنوان بازیکن در تیم سرباز بازی می کرد. در سال 58 خبری جالب درباره ساعدی فر که جام جهانی 98 پزشک فیزیوتراپ تیم ملی ایران در نشریات ورزشی آن زمان منتشر شد که در آن از ناراحتی او که آن زمان مهاجم تیم سرباز بوده است از سرقت اتومبیلش خبر می دهد:" ساعدی فر ماشینش را به سارق هدیه می دهد."


در ادامه این خبر آمده است:" مجید ساعدی فر مهاجم بلندبالای تیم سرباز دیروز در یک تماس تلفنی به ما اطلاع داد که پیکان کرم رنگش را به سرقت برده اند.او قبل از اینکه از سرقت ماشینش ناراحت باشد به خاطر از دست دادن مدارکی چون برگ پایان خدمت،گذرنامه ، مدارک تحصیلی و لوازم ورزشی اش بسیار ناراحت بود. او صمیمانه از سارق اتومبلیش درخواست پس فرستادن مدارکش را داشت، در حالیکه آقای سارق می تواند اتومبیل را به عنوان مژدگانی برای خودش بردارد. مجید گفت حاضر است به اتفاق جناب دزد به محضر رفته سند اتومبیل را به نام او بزند."


مجید ساعدی فر البته بعد از فوتبالش پزشک فیزیوتراپ تیم ملی شد و پس از جام جهانی 98 فرانسه اقدام به تاسیس برند بین المللی البسه ورزشی مروژ کرد. خودش درباره اینکه چگونه تبدیل به یک تولید کننده البسه ورزشی بین المللی شد می گوید:" در زمانی که در تیم ملی بودم و در بازی های بین المللی حضور داشتیم، مقداری پول به بازیکنان جهت خرید پرداخت می شد واز آنجا که تمام عشق و علاقه بازیکنان ،خرید پوشاک ورزشی بود،با توجه به دانستن زبان به همراه آنان جهت خرید به فروشگاه های ورزشی می رفتم و همین امر انگیزه ای شد تا چنین کاری را راه اندازی کنم."


او در دهه پنجاه یک بازیکن فوتبال بود اما در سال 58 به امارات و سپس امریکا رفت و در کنار فوتبال تحصیل کرد.

 

1489173

دیدگاه‌ها