کد خبر : 1677127 | 19 فروردين 1399 ساعت 10:00 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

تسلیت راموس و تورس بابت درگذشت آنتیچ

بعد از درگذشت رادومیر آنتیچ، سرمربی سابق رئال و بارسلونا، عده زیادی از ستاره‌های اسپانیایی مثل سرخیو راموس و فرناندو تورس نسبت به او ادای احترام کردند.

تسلیت راموس و تورس بابت درگذشت آنتیچ

به گزارش "ورزش سه"، رادومیر آنتیچ، سرمربی سابق باشگاه‌های بزرگ فوتبال اسپانیا، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و بارسلونا در هفتاد و یک سالگی درگذشت. متعاقب مرگ او، عده زیادی از ستاره‌های فوتبال اسپانیا به ادای احترام نسبت به آنتیچ پرداخته و نسبت به خبر درگذشت او واکنش نشان دادند. از جمله این ستاره‌ها می‌توان به سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید و فرناندو تورس اسطوره اتلتیکو مادرید اشاره کرد.

 

1489454

 

آنتیچ صرب در دوران مربی‌گری 27ساله خود موفق‌ترین سالهای مربی‌گری خود را در اتلتیکو مادرید سپری کرده بود. او در فصل 1995-1996 موفق شد با این تیم در اسپانیا دبل کرده و هر دو جام لالیگا و کوپا دل‌ری را بدست بیاورد.

 

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید با انتشار توییتی نسبت به آنتیچ ادای احترام کرد و نوشت:" تو اتلتیکو را بزرگتر کردی. تو باعث شدی رقابت ما بزرگتر شود. با دوران حرفه‌ای منحصربفرد تو و سکانداری‌ات در اتلتیکو، بارسا و رئال مادرید خداحافظی می‌کنیم. روحت در آرامش باشد".

 

1488297

 

فرناندو تورس، اسطوره باشگاه اتلتیکو مادرید هم در ادای احترام خود نسبت به آنتیچ اعلام کرد:" آنتیچ ما را ترک کرد، مردی که تاریخ اتلتیکو و فوتبالیست‌هایش مدیون او هستند. رادومیر به عنوان یک مربی قهرمان و یک اتلتیکویی قهار همیشه در قلب تک‌تک همه هواداران اتلتیکو زنده خواهد ماند. به خانواده و دوستان رادومیر از صمیم قلب تسلیت می‌گویم".

 

1414809

 

دیدگاه‌ها