کد خبر : 1677795 | 23 فروردين 1399 ساعت 10:12 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

مجللی: تعویق المپیک فرصت تمرین بهتر می‌دهد

ملی‌پوش کانوی ایران گفت: تعویق المپیک برای ورزشکاری که خودش را برای کسب سهمیه آماده می‌کند خبر خوبی نبود.

مجللی: تعویق المپیک فرصت تمرین بهتر می‌دهد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، عادل مجللی در خصوص لغو مسابقات انتخابی المپیک و همینطور تعویق یک ساله بازی های توکیو اظهار داشت: کسی نمی داند سهمیه ها به چه شکل کشورها تعلق می‌گیرد، هنوز قطعی نمی توان گفت کسب سهمیه تمام شده یا خیر؟

 

 وی افزود: تمام سال تمرین می کنیم که بتوانیم سهمیه بگیریم در المپیک حضور داشته باشیم و نتایج خوبی هم کسب کنیم. تعویق المپیک برای ورزشکاری که تلاشش را برای کسب سهمیه گذاشته خبر خوبی نیست.

 

ملی‌پوش کانو ایران درباره تمرینات این روزهایش در شرایط قرنطینه خاطرنشان کرد: اردوها کلا تعطیل شده و همه در قرنطینه هستند. فقط می توان تمرینات در خانه انجام داد و درصدی از آمادگی بدن را حفظ کرد. برخی کشورها برای ورزشکاران شان شرایط خاصی در نظر گرفته‌اند اما فکر نمی‌کنم این امکان در ایران فراهم باشد.

 

 مجللی یادآور شد: ما با مربی خودمان در ارتباط هستیم و از ارگومتر استفاده می کنیم اگرچه تمرینات مثل کارهای درون آب نیست اما حداقل نمی توانیم اجازه دهیم بدنمان از آمادگی دور باشد.

 

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه فکر می‌کنید تعویق المپیک فرصت مناسبی برای شما باشد؟ تصریح کرد: این تعویق از جهتی خوب است که بتوانیم تمرینات خوبی انجام دهیم. شرایط ما در اردو خوب بود. با برنامه‌ریزی مناسب با این تعویق یک ساله می توانیم شرایطی فراهم کنیم که نتایج مدنظر را بگیریم. فعلا منتظر هستیم ببینیم در این شرایط کرونا وضعیت به چه صورت پیش می رود.

 

قایقران کشورمان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا از وضعیت حریفان تان خبر دارید، یادآور شد: برخی از کشورها شرایط را برای ورزشکاران فراهم کردند که آنها تمرین کنند. نمی‌توان گفت دقیق شرایط به چه صورت است چون این ویروس همه کشورها را درگیر کرده است. امیدوارم مردم در درجه اول سلامت باشند و همه از این ویروس رها شوند.

 

مجللی درباره درخواستش از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک عنوان کرد: امیدوارم که نگاه ویژه‌ای به قایقرانی داشته باشند و از حقوق ورزشکاران دفاع کنند. با این تورم هزینه‌های ورزشکاران بیشتر شده است و امیدوارم شرایط فراهم شود تا حداقل ورزشکار از جیب خود هزینه نکند.

دیدگاه‌ها