کد خبر : 1677912 | 23 فروردين 1399 ساعت 17:03 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش امامی به اظهارات میراسماعیلی و باقرزاده؛

فدراسیون کشتی، خانه کشتی را تحویل نمی‌دهد

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: قطعا با شرایط فعلی خانه کشتی شماره 2 را به فدراسیون دیگری تحویل نمی دهیم.

فدراسیون کشتی، خانه کشتی را تحویل نمی‌دهد

 

به گزارش "ورزش سه"، محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی در رابطه با اظهارات روسای فدراسیون های جودو و شمشیربازی پیرامون تحویل گرفتن خانه کشتی شماره 2 اظهار داشت: این سالن در زمان مدیریت مرحوم خطیب، پیش از المپیک لندن به فدراسیون کشتی تحویل داده شد تا تیم های ملی بتوانند با خیالی راحت تمرین کنند. بعد از مدتی محل اداری و امور اجرایی فدراسیون هم از ورزشگاه شهید شیرودی به این مکان در مجموعه آزادی منتقل شد. در روزهای اخیر فدراسیون های جودو و شمشیربازی خواهان تحویل گرفتن این سالن شدند، اما ما امکان واگذاری آن را نداریم. اگر فدراسیون کشتی این خانه کشتی را تحویل دهد، نه مکانی برای تمرین تیم های ملی وجود دارد و نه محلی برای انتقال سیستم اداری فدراسیون هست.


وی افزود: ما در سال برگزاری المپیک به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی جهان هستیم. کشتی هم همواره یکی از شانس های اصلی کسب مدال در المپیک است. بنابراین به این مجموعه ورزشی نیاز داریم و نمی توانیم کشتی گیران را از آن محروم کنیم. البته فدراسیون همواره در ماههای اخیر تعامل لازم را با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داشته و طی روزهای آینده قرار است جلسه‌ای هم پیرامون مجموعه جدیدی که در حال ساخت بوده و چند ماهی است کار آن متوقف شده،‌ در وزارت ورزش برگزار شود.


سخنگوی فدراسیون کشتی در پایان درباره تصمیم اتحادیه جهانی پیرامون مسابقات سال 2020 گفت: در آخرین نامه ای که اتحادیه جهانی ارسال کرده، از تعویق مسابقات جهانی جوانان و کنگره جهانی کشتی خبر داده است. با این حال با توجه به لغو تمامی رویدادها تا تیرماه، مسابقات نوجوانان جهان و جوانان و نوجوانان آسیا هم لغو می شود که باید منتظر تصمیم گیری اتحادیه جهانی درباره تاریخ جدید این مسابقات باشیم.

دیدگاه‌ها