کد خبر : 1678078 | 24 فروردين 1399 ساعت 14:20 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

واکنش رئال مادرید به شروع تمرینات سوسیداد

امروز رسانه های اسپانیایی خبر از بازگشت بازیکنان رئال سوسیداد به تمرینات با رعایت پروتوکل های ایمنی کردند.

واکنش رئال مادرید به شروع تمرینات سوسیداد

به گزارش "ورزش سه"،  به نقل از آاس، بیش از یک ماه است که به دلیل شیوع کرونا در اسپانیا فوتبال این کشور به حالات تعلیق در آمده و همه در حالت قرنطینه عمومی قرار دارند. هنوز تاریخ مشخصی یرای شروع مجدد فعالیت های ورزشی اعلام نشده اما در چنین شرایطی باشگاه سوسیداد خبر از بازگشت بازیکنانش به تمرین داد البته به این شرط که فاصله گذاری بین بازیکنان رعایت شود.

 

 

1490417

 

 

بازگشت سوسیدادی ها به تمرین باعث شده تا باشگاه های دیگر نیز به فکر از سرگیری تمرینات باشند و ممکن است به زودی چند باشگاه دیگر نیز به سوسیداد ملحق شوند ولی طبق ادعای آاس، باشگاه رئال مادرید فعلا تمایلی برای این کار ندارد.

 

در رئال می دانند که به دلیل رقابت نزدیک با بارسا برای قهرمانی و نیز شانس خوب جبران در بازی برگشت برابر سیتی در لیگ قهرمانان، بازگشت به تمرینات می تواند امری منطقی باشد ولی در حال حاضر نه سران باشگاه، نه تیم پزشکی، نه کادر فنی، نه فیزیوتراپها و بدنسازها و مهمتر از همه، بازیکنان، تمایلی برای بازگشت به تمرینات ندارند و تنها در صورتی که خطر ابتلا به کرونا صفر باشد، حاضرند کار را در کمپ والدبباس از سر بگیرند.

 

برای این مهم، رئال در ابتدا منتظر مجوز دولت و وازارت بهداشت خواهد ماند. استان مادرید پرخطرترین استان از لحاظ کروناست و طبیعی است که خروج از قرنطینه و ازسرگیری تمرینات می تواند خطرناک باشد.

پس از اخذ مجوز از دولت، تیم پزشکی این مساله را با زین الدین زیدان به عنوان سرمربی تیم مطرح خواهد کرد و اگر او موافقت کند، تمرینات شروع خواهند شد. بازیکنان رئال بی تاب بازگشت به تمرینات هستند ولی تنها در این صورت کار را از سر خواهند گرفت.

به عبارتی در رئال مادرید، شروع مجدد تمرینات پس از چراغ سبز دولت و سپس توافق عمومی بین تمام ارکان باشگاه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها