کد خبر : 1678273 | 25 فروردين 1399 ساعت 16:30 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

مهر غیرقابل فروش روی هافبک برزیلی بارسا

بارسلونا در حال حاضر هیچ تمایلی برای انتقال آرتور ملو به باشگاهی دیگر ندارد.

مهر غیرقابل فروش روی هافبک برزیلی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، در بارسلونا بر این اطمینانند که هر زمان مجوز نقل و انتقالات تابستانی از سوی فیفا صادر شود، پشنهاداتی برای آرتور ملو دریافت خواهند کرد. هافبک برزیلی 23 ساله که تابستان 2018 با 30 میلیون یورو از گرمیو جذب شد و در دومین فصل حضورش در بارسا توانسته تا حدودی ارزش های خود را اثبات کند.

 

 

Barça-Leganés. Gol de Arthur (4-0)

 

 

بازیکنی که در ایده های کیکه ستین جایگاه خوبی دارد و امسال مورد اعتماد ارنستو والورده هم قرار داشت. او در فهرست تیم ملی برزیل نیز همیشه جزو دعوت شدگان است.

از اینتر و پی اس جی به عنوان جدی ترین تیم های خواهان آرتور نام برده می شود ولی بارسا تمایلی برای از دست دادن این بازیکن ندارد. هرچند اولین فصل آرتور ناامیدکننده بود ولی در بارسا معتقدند او هافبکی است که می تواند خط میانی تیم را برای ده سال آینده بیمه کند. در بارسلونا خوشبین هستند که با گذشت زمان، آرتور بتواند به بازیکنی تاثیرگذار همچون ژاوی هرناندز تبدیل شود.

آرتور خود در مصاحبه اخیرش گفت که اخبار مربوط به جدایی او در حد شایعه هستند و فعلا هیچ تمایلی برای جدایی ندارد. بارسلونا معتقد است پیشنهاد تیم های خواهان ملو هر اندازه هم که بالا باشد، باز هم نباید رضایتنامه این هافبک برزیلی صادر شود.

پیش از این گفته شده بود، ملو قرار است به عنوان بخشی از قرارداد بارسلونا با لائوتارو مارتینز راهی اینتر شود، اما با واکنش رسمی آبی‌اناری‌ها جدایی ملو به طور کلی منتفی شده است.

 

 

1439838

 

 

 

 

دیدگاه‌ها