کد خبر : 1678304 | 25 فروردين 1399 ساعت 18:31 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی و رد پیشنهاد معاوضه تمام برزیلی با یوونتوس

گفته می شود که منچسترسیتی موافق معاوضه گابریل ژسوس با داگلاس کاستا نیست و تنها در صورت دریافت مبلغی به علاوه کاستا بهانجام این معاوضه رضایت خواهد داد.

سیتی و رد پیشنهاد معاوضه تمام برزیلی با یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، داگلاس کاستا در فصل جاری دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده است. این وینگر برزیلی در فصل جاری ۱۴ بازی در سری آ برای یوونتوس انجام داده و تنها موفق شده سه پاس گل برای هم تیمی های خود را ارسال کند.

 

 

1477317

 

 

به نظر می رسد که باشگاه یوونتوس از مصدومیت های متوالی کاستا خسته شده و قصد دارد هر طور که شده این بازیکن برزیلی را در تابستان پیش رو به فروش برساند. از طرف دیگر با توجه به احتمال بالای جدایی گونزالو هیگواین از بیانکونری در پایان فصل، این تیم تورینی به شکل جدی شرایط جذب یک مهاجم درجه یک را دنبال می کند.


گفته می شود یوونتوس به شدت خواهان جذب ستاره برزیلی منچستر سیتی یعنی گابریل ژسوس است. در همین رابطه به نظر می رسد که بیانکونری پیشنهاد معاوضه داگلاس کاستا را با گابریل ژسوس به سیتیزن ها ارائه داده است؛ موضوعی که به نظر می‌رسد با مخالفت جدی باشگاه انگلیسی روبرو شده است.

 

 

منچسترسیتی علاقه ای به فروش ژسوس ندارد اما تنها در صورت پرداخت مبلغی از سوی یوونتوس به علاوه داگلاس کاستا ممکن است که این تیم راضی به جدایی مهاجم برزیلی خود شود.

 

 

1466170

دیدگاه‌ها