کد خبر : 1678716 | 27 فروردين 1399 ساعت 17:23 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

وان بیساکا:

بازی مقابل راشفورد، من را به مدافع بهتری تبدیل کرد

آرون وان بیساکا، مدافع راست منچستریونایتد، از مارکوس راشفورد به عنوان سخت‌ترین حریف در تمرینات شیاطین سرخ نام برد و معتقد است که با بازی کردن مقابل راشفورد، به بازیکن بهتری تبدیل شده است.

بازی مقابل راشفورد، من را به مدافع بهتری تبدیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، وان بیساکا در تابستان سال گذشته با انتقالی 50 میلیون یورویی از کریستال پالاس به منچستریونایتد پیوست و در اولین فصل حضورش در الدترافورد، نمایش های خوبی ارائه داد و در 34 بازی برای این تیم به میدان رفت.

او در یک جلسه پرسش و پاسخ با هواداران منچستریونایتد در سایت رسمی باشگاه، اعلام کرد که بازی کردن هر روزه مقابل بازیکنی همچون راشفورد، باعث افزایش کیفیتش به عنوان یک مدافع شده است.

 

 

او گفت:" راشفورد بسیار غیرقابل پیش بینی است. وقتی من تازه به منچستریونایتد آمدم و در تمرینات مقابل او قرار گرفتم، او کارهایی انجام می داد که من واقعا انتظارش را نداشتم. من فکر می کردم او به سمتی می رود  و او به سمت دیگر می رفت یا فکر می کردم او یک کاری انجام می دهد و او کار دیگری می کرد؛ بنابراین بازی کردن مقابل او بسیار دشوار است. البته من از این اتفاق لذت می برم. بازی کردن مقابل او و سایر مهاجمانی که داریم، برای پیشرفت من بسیار خوب بود."

وان بیساکا همچنین در مورد اینکه دوست داشت در کنار کدام بازیکن قدیمی منچستریونایتد بازی می کرد، گفت:" بازیکنان زیادی هستند اما من پل اسکولز را انتخاب می کنم. همیشه از تماشای بازی او لذت می بردم؛ به ویژه از تکنیک و آرامش او در هنگام کار با توپ؛ تمام کنندگی او هم ویژه بود. من همیشه واقعا دوست داشتم بازی های او را تماشا کنم و بازی کردن کنار او می توانست فوق العاده باشد."

دیدگاه‌ها