کد خبر : 1679117 | 30 فروردين 1399 ساعت 11:15 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای سنجش میزان آمادگی بازیکنان

تست جدید مجید جلالی از بازیکنان گل گهر

تعطیلی طولانی مدت مسابقات تیم ها و بازیکنانشان را با خطر از دست آمادگی شان مواجه کرده هرچند برخی تیم ها با تمرینات مستمر از راه دور سعی در حفظ این میزان آمادگی دارند.

تست جدید مجید جلالی از بازیکنان گل گهر

به گزارش"ورزش سه" گل گهر که شرایط خوبی تا پیش از تعطیلی مسابقات داشت و با دو برد باارزش برابر صنعت نفت و استقلال تهران خودش را در جدول به رتبه های بالاتر آورد ، برای اینکه سطح آمادگی بازیکنانش افت نکند از همان اولین روزهای تعطیلی مدل جدیدی از تمرینات را در نظر گرفت. مجید جلالی بازیکنانش به چند گروه تقسیم کرده و هر کدام از اعضای کادرفنی را مامور کرد که هر روز شرایط بازیکنان را چک کنند ضمن اینکه هر بازیکن تمرینات اختصاصی مربوط به خودش را باید انجام می داد.


سرمربی تیم گل گهر در ارتباط با شرایط اینروزهای تیمش گفت:" شرایط که همانطور است اما ما کماکان تمرینات اختصاصی و از راه دور را انجام می دهیم و بچه ها هر روز ویدئوهای تمریناتشان را برای من می فرستند."


او افزود:" امروز می خواهم تست های جدیدی را برای بازیکنان بفرستم تا خود بچه ها این تست ها را انجام بدهند. بعد جواب تست ها را برای من می فرستند تا ببینم شرایط آمادگی شان در چه حد است."

دیدگاه‌ها