کد خبر : 1679175 | 30 فروردين 1399 ساعت 15:30 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

فده والورده:

زیدان با شما حرف می زند، انگار سالها دوست هستید

فدریکو والورده ستاره اروگوئه ای رئال به تمجید ویژه از سرمربی فرانسوی خود پرداخت.

زیدان با شما حرف می زند، انگار سالها دوست هستید

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته بود که فده والورده از سوی سانتی سولاری مورد اعتماد قرار گرفت و به ترکیب اصلی رئال راه یافت. پس از بازگشت زیدان در مارس گذشته، او نیز به والورده اعتماد کرد؛ به‌طوری که در فصل جاری نمی‌توان ترکیب رئال را بدون والورده تصور کرد. نقش ستاره جوان اروگوئه‌ای در رئال انکار ناپذیر است و خیلی زود به بازیکن محبوب هواداران نیز تبدیل شده است.

 

 

1491525

 

 

والورده که سخت مورد اعتماد زیدان قرار دارد، در یک لایو اینستاگرامی به تمجید از سرمربی فرانسوی پرداخت و گفت:« زیدان به گونه ای با شما صحبت می کند، انگار مدت هاست که دوست هستید؛ البته همه ما به خوبی می دانیم که او یک بازیکن سطح اول جهانی بود و حالا در مربیگری نیز جایگاه بسیار بالایی دارد. او یک افسانه در تاریخ فوتبال است.

هشت ساله بودم که فینال جام جهانی 2006 بین فرانسه و ایتالیا را تماشا کردم و هرگز حرکت زیدان روی ماتراتزی را فراموش نخواهم کرد. البته تا الان در مورد آن بازی با زیدان صحبت نکرده ام.»

 

والورده همچنین به تمجید از هافبک های رئال پرداخت. او کاسیمیرو، مودریچ و کروس را بهترین های دنیا می داند و به خصوص تحت تاثیر بازی کروس قرار دارد:« آرامش تونی در زمین مثال زدنی است و غیر ممکن است او را تحسین نکنید.»

 

 

1453518

دیدگاه‌ها