کد خبر : 1679216 | 30 فروردين 1399 ساعت 19:03 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین احتمالی لائوتارو از منچستر یونایتد می آید؟!

گفته می شود که در صورت جدایی لائوتارو مارتینز از اینتر، مهاجم فرانسوی منچستر یونایتد یعنی آنتونی مارسیال یکی از گزینه های نراتزوری برای جانشینی وی محسوب می شود.

جانشین احتمالی لائوتارو از منچستر یونایتد می آید؟!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که بارسلونا قصد دارد هر طور که شده در نقل و انتقالات پیش رو مهاجم آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز را به خدمت بگیرد. حتی گفته می‌شود که در این رابطه مذاکرات نیز انجام شده و خود لائوتارو نیز علاقه زیادی به بازی کردن کنار هم وطنش یعنی لیونل مسی دارد.

 

 

1491471

 

 

در این بین گفته می‌شود که اینتر در صورت جدایی لائوتارو مارتینز به طور قطع یک جانشین برای او جذب خواهد کرد. از طرفی طی روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال حضور مهاجم آلمانی لایپزیش یعنی تیمو ورنر در نراتزوری به گوش رسید. با این حال به نظر می‌رسد که این ستاره آلمانی بیش از هر تیم دیگری لیورپول نزدیک باشد.

 

حالا و در همین رابطه گاتزتا دلو اسپورت از هدف جدید نراتزوری در صورت جدایی لائوتارو مارتینز رونمایی کرده است. بر اساس گزارش منتشرشده در صورتی که ستاره آرژانتینی در تابستان راهی نوکمپ شود، باشگاه ایتالیایی به دنبال جذب مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ یعنی آنتونی مارسیال خواهد رفت. مارسیال تا سال ۲۰۲۴ با منچستریونایتد قرارداد دارد اما علاقه آنتونیو کونته به او می تواند باعث جدایی این بازیکن از جمع شاگردان اوله گنار سولسشر شود.

 

 

 

1465375

دیدگاه‌ها