کد خبر : 1679241 | 30 فروردين 1399 ساعت 20:59 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

انصاف نیست ۲ تیم را به لیگ یک بفرستند

حسین‌زاده: دوست دارم به تمرین بروم

مهاجم سایپا امیدوار است شرایطی برای برگزاری تمرینات و بازی‌ها فراهم شود تا لیگ به اتمام برسد.

حسین‌زاده: دوست دارم به تمرین بروم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده درباره عدم برگزاری تمرینات اظهار کرد: فعلا که مثل هفته‌های گذشته در خانه هستیم و نتوانستیم در بیرون تمرین کنیم. تا به این لحظه هم هیچ خبری ندادند که قرار است چه روزی تمرینات شروع شود. واقعا دوست داریم از این شرایط خارج شویم و تمرین کنیم.

 

او ادامه داد: ما واقعا تمایل به تمرین داریم و به شخصه علاقه‌مند هستم خیلی زود سر تمرین برویم و لیگ شروع شود چون کار و زندگی ما فوتبال است. شدیدا علاقه دارم به تمرینات برگردم، اما از وضعیت و نظر بقیه بچه‌ها خبری ندارم.

مهاجم جوان سایپا اضافه کرد: جدا از نتایج و جایگاه جدولی که ما هستیم، خیلی از تیم‌ها دوست ندارند در این وضعیت بازی کنند و البته باشگاه‌های دیگری هم نظر مخالفی دارند چون می‌خواهند سهمیه بگیرند یا در لیگ بمانند، اما به نظرم در شرایط فعلی و بخاطر گستردگی کرونا بهتر است فعلا بازی‌ها انجام نشود.

 

حسین‌زاده یادآور شد: واقعا اگر قرار است لیگ را شروع کنیم، چه زمانی را در نظر گرفتند و اصلا چه زمانی قرار است تمام شود؟ وضعیت فصل آینده چه خواهد شد؟ اصل کار باید با رعایت تمام اصول روی برگزاری بازی‌ها باشد چون خیلی از تیم‌ها به دنبال قهرمانی و سهمیه هستند، اما باید سلامتی و جان انسان‌ها نیز در نظر گرفته شود.

 

او با بیان اینکه در صورت اتمام لیگ باید ۱۶ تیم فعلی در فصل آینده هم باشند، ابراز کرد: اگر تیم ما بالا هم بود چنین نظری داشتم چون انصاف نیست در فاصله ۹ هفته به پایان مسابقات و شانس تیم‌ها برای بالا و پایین رفتن در جدول، بخواهیم دو تیم را کنار بگذاریم. انصاف این است که اگر پایان لیگ را اعلام کردند، هیچ تیمی سقوط نکند و ناحقی صورت نگیرد چون اگر هم بخواهند در این شرایط دو تیم را به لیگ یک بفرستند، کسی این تصمیم را نمی‌پذیرد.

 

دیدگاه‌ها