کد خبر : 1679536 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 15:52 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اوندا سرو

ستین: مسی به یک شرط از بارسا می رود

کیکه ستین سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که مسی ممکن است از بارسلونا جدا شود اما به یک شرط بعید.

ستین: مسی به یک شرط از بارسا می رود

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین ژانویه گذشته جانشین ارنستو والورده در بارسلونا شد. مربی ای که از بتیس اخراج شده بود و ماه ها بیکار بود، به یکباره سرمربی باشگاهی مثل بارسلونا شد. سبک و فلسفه مربیگری ستین بسیار نزدیک به بارسلونا بود و پس از اینکه ژاوی و رونالد کومان به آبی اناری ها پاسخ منفی دادند، قرعه به نام او افتاد.

 

 

1488036

 

 

بارسا با ستین در ال کلاسیکو به رئال باخت اما پیش از تعطیلی لالیگا و با برد برابر سوسیداد، به لطف شکست رئال مادرید در زمین بتیس، توانست به صدر لالیگا باز گردد و گر فصل نیمه تمام بماند، احتمالا به عنوان قهرمان معرفی خواهد شد که اولین افتخار دوران مربیگری ستین محسوب می شود.

 

ستین در مصاحبه با اوندا سرو و در مورد احتمال جدایی مسی در پایان فصل 21-2020 گفت:« بله، مسی قراردادش به اتمام می رسد ولی باشگاه قصد تمدید با او را دارد. مسی در بارسا خواهد ماند و در این مورد اطمینان دارم. مسی به یک شرط از بارسا خواهد رفت و آن هم در صورتی است که بارسلونا نتواند یک پروژه ورزشی قوی و برنده را برای او ترسیم کند. این البته غیرممکن است چون بارسا هر فصل برای تمام جام ها تلاش می کند و باشگاه همه ابزار لازم برای این مهم را نیز فراهم می بیند.»

 

 

1483358

 

 

تماس با ژاوی و جذب نیمار:« دوست دارم با ژاوی صحبت کنم و از او مشاوره بگیرم. ژاوی به خوبی با فضای بارسلونا آشناست و می تواند توصیه های خوبی داشته باشد. در مورد جذب نیمار اما مطمئن نیستم. این انتقال از لحاظ شرایط مالی سنگینش، شاید بعید به نظر برسد.»

دیدگاه‌ها