کد خبر : 1679594 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 19:43 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولریش بدون جدال با نوبل شغلش را ترک نمی کند؛

جنگ دروازه بانِ دوم بودن در مونیخ؛ داغ‌تر از همیشه !

با انتشار اخبار جدی مبنی بر حضور الکساندر نوبل دروازه بان جوان شالکه در بایرن مونیخ، اسون اولرایش گلر دوم بایرن مونیخ به این اخبار واکنش نشان داد.

جنگ دروازه بانِ دوم بودن در مونیخ؛ داغ‌تر از همیشه !

به گزارش "ورزش سه"، اولرایش دروازه بان مطمئن و شماره 2 بایرن مونیخ در سال های گذشته و در هر زمانی که مانوئل نوئر در ترکیب تیم حضور نداشته، او به جای نویر به میدان رفته و از محبوبیت خاصی نیز در میان هواداران بایرن مونیخ برخوردار است.


با افزایش شایعات مبنی بر حضور نوبل جوان از شالکه در مونیخ، مدیر برنامه های او در یکی از اظهارنظرهای اخیرش گفته است:« اولرایش بدون جدال با نوبل شغل خود را ترک نخواهد کرد. بیایید ببینیم چه کسی در نهایت پشت سر نویر روی نیمکت بایرن می نشیند. »

 

1491978

 

 

اولرایش از سال 2015 از اشتوتگارت به بایرن آمده و از آن زمان به عنوان گلر شماره 2 بایرن مونیخ در این باشگاه حضور داشته است؛ با این حال حضور این دروازه بان 31 ساله در باواریا با توجه به قراردادی که تا سال 2021 دارد، مورد سوال است؛ به خصوص اینکه نویر نیز به احتمال فراوان قررادادش را با بایرن تمدید می کند و تا 5 سال آینده در مونیخ باقی خواهد ماند.
اولریش پیش از این در مصاحبه ای گفته بود من تا تابستان 2021 با بایرن مونیخ قرارداد دارم  و اساس کارم در اینجا این است که پشت مانوئل نویر به عنوان دروازه بان شماره 2 باقی بمانم. اگر در بایرن بمانم کاملا و با تمام وجودم کار خواهم کرد و از رقابت نمی ترسم.

 

او همچنین از علاقمندی خود به انجام بازی های بیشتر و حتی انتقال به یک تیم خارجی برای عوض کردن پیراهن شماره 12 و پوشیدن پیراهن شماره 1 در رویاهایش گفته است.

دیدگاه‌ها