کد خبر : 1679744 | 02 اردیبهشت 1399 ساعت 17:11 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ روشنایی ورزش و در تاریکی کووید 19

روزشمار برای پایان قرنطینه تورنمنت های مهم (گزارش)

اولین تورنمنت های ورزشی که پس از کرونا از سر گرفته خواهند شد، احتمالا مسابقاتی در ایالات متحده خواهند بود.

روزشمار برای پایان قرنطینه تورنمنت های مهم (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، جهان‌گستری ویروس کرونا باعث شد تا لیگ های فوتبال تعطیل شوند، یورو 2020 یک سال تاخیر بخورد و المپیک نیز عقب بیفتد. اما این تنها تبعات کووید19 در ورزش نبوده، در جای جای جهان مسابقات و تورنمنت های بزرگ و کوچکی در پی اعلام قرنطینه از سوی بسیاری از کشورهای جهان، به تعطیلی کشیده شدند. اما حالا که یکی دو ماهی از این اوضاع می‌گذرد، همه چشم انتظار زمان آغاز به کار ورزش حرفه ای هستند و می‌خواهند بدانند که چه زمانی مسابقات مورد نظر خود را تماشا  خواهند کرد.

 

 

ورزش های آمریکایی
بیسبال MLB: پیش بینی ها بر این است که بیسبال آمریکایی از 11 تیر آغاز شود؛ البته احتمالا فقط در آریزونا و فلوریدا.
بسکتبال NBA: آخرین دوئل های هر منطقه و همچنین بازی های دورنهایی به صورت متمرکز در یک شهر برگزار می‌شوند؛ در لاس‌وگاس.
هاکی روی یخ NHL: به نظر می‌رسد در ماه های مرداد و شهریور قرار است این بازی ها ادامه یابند. چگونه؟ هنوز مشخص نیست.

 

 

تنیس
این یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین ورزش های جهان است که حالا طرفدارانش منتظر آغاز دوباره آن هستند. US OPEN از 9 شهریور آغاز می‎شود و تا دو هفته ادامه خواهد داشت. بعد از آن رولند گروس و ویمبلدون در پیش هستند که آخری احتمالا به سال جدید میلادی می‌رسد.

 

 

1492139

 

 

دوومیدانی
قهرمانی اروپا - مسابقات جهانی: از روزهای نخست شهریور، بازیهای دوومیدانی آغاز می‌شوند و تا اسفند ادامه خواهند داشت. اولین آن ها در فضای بازی در پاریس در چارچوب قهرمانی اروپا، سپس ماراتن بوستون در امریکا، بعد هم نوبت به ماراتن لندن، پاریس، آمستردام، روتردام و نیویورک می‌رسد. اسفند ماه هم بازی های جهانی در نانجینگ چین.

 

بسکتبال
در لیگ های مختلف تصمیم گرفته شده که مسابقات لغو شوند و تیم ها با حفظ رتبه فعلی سهمیه جام باشگاه های فصل بعد را در مسابقات قاره ای به دست بیاورند.

 

دارت
بازی های دارت جهانی از روز 9 مرداد آغاز می‌شود. اولین بازی در بیرمنگام خواهد بود و تا اواخر مهر در شهرهای مختلف ادامه خواهد داشت. آخرین دور نیز در شفلد انگلیس خواهد بود.

 

 

فوتبال
طبق گفته های رسانه های مختلف، فینال لیگ اروپا قرار است 5 شهریور برگزار شود و سه روز بعد از آن هم فینال لیگ قهرمانان اروپا؛ اما برگزاری لیگ ها مشخص نیست که در چه تاریخی باشد.

 

 

1490189

 

 

گلف
مسابقات تور PGA ایالات متحده از دو ماه بعد شروع می‌شوند. سپس مراحل مختلف برگزار می‌شوند و دست آخر در اوایل پاییز تورنمنت اوپن بریتانیا فصل گلف را به پایان می‌رساند.

 

 

والیبال
ادامه لیگ ها برگزار نخواهند شد اما برعکس بسکتبال که سهمیه ها مشخص شده اند، اینجا معلوم نیست چه تصمیمی گرفته شود. قرار است اتحادیه والیبال اروپا تصمیم گیری کند.

دیدگاه‌ها