کد خبر : 1679932 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 19:05 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو رادائلی:

لائوتارو می‌تواند با مسی و سوارز مثلث فوق العاده‌ای تشکیل دهد

فابیو رادائِلی، سرمربی سابق راسینگ کلاب آرژانتین، معتقد است که لائوتارو مارتینس، ستاره اینتر، می تواند با انتقال به بارسلونا، مثلث فوق العاده ای با لوئیس سوارز و لیونل مسی تشکیل بدهد.

لائوتارو می‌تواند با مسی و سوارز مثلث فوق العاده‌ای تشکیل دهد

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو که در تابستان 2018 به اینتر پیوست، در دو فصل اخیر نمایش های بسیار خوبی داشت و اکنون مورد توجه باشگاه های زیادی قرار دارد.

رادائلی که در زمان پیوستن لائوتارو به راسینگ در سال 2014، سرمربی موقت این تیم بود، معتقد است که آنچه این بازیکن در همین دو فصل به دست آورده، بیش از چیزی است که بعضی از بازیکنان در 15 سال به دست می آورند.

او به سایت گل گفت:" در فوریه، ما برای تماشای یک تورنمنت به مار دل پلاتا رفتیم و او در 6 بازی، 9 گل به ثمر رساند. به طور طبیعی، شما به مدتی برای تطبیق پیدا کردن نیاز دارید اما می توانستید ببینید که او چقدر خوب کار می کند زیرا از همان لحظه اول فوق العاده ظاهر شده بود.

 

1492388

 

مانوئل فرناندز مربی فوق العاده ای برای او در راسینگ بود. او روی بهتر شدن ویژگی های او و تصحیح اشتباهات کوچکش که هر مهاجمی انجام می دهد، تاکید داشت. او همه ویژگی های لازم را اشت. او بازیکنی است که ما آن بازیکنان کلاس A می نامیم.

بعضی ها می گویند او شبیه سرخیو آگوئرو است اما من شباهت های بیشتری با دیگو میلیتو یا خوان اداواردو اسنایدر (مهاجم سابق رئال مادرید) می بینم. او از نظر تکنیکی فوق العاده است و قدرت بدنی شگفت انگیزی دارد اما شبیه میلیتو هم هست که می داند چطور حرکت کند، کجا خودش را زمین بیندازد و چطور در شرایطی که پستش به دروازه است، بازی کند.

ما در یک بازیکن سطح بالا صحبت می کنیم. هرچند ممکن است وقتی پا به توپ می شود، شبیه آگوئرو باشد اما روی توپ های هوایی به او برتری دارد.

در آرژانتین همه ما احساس خاصی نیست به لیونل مسی داریم زیرا او می تواند باعث شود همه بهتر بازی کنند. لائوتارو هم می تواند در کنار او پیشرفت کند وهمچنین اگر به بارسلونا برود، با لوئیس سوارز رقابت داشته باشد. ترکیب های مختلفی از این سه بازیکن می توان تشکیل داد. لائوتارو و مسی در تیم ملی آرژانتین در کنار آگوئرو بازی کرده اند و مثلث این سه در بارسا هم می تواند شبیه همین باشد."

دیدگاه‌ها