کد خبر : 1680006 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 10:51 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

کریم و رد پیشنهاد PSG؛ تا 2022 در رئال مادرید

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرده است.

کریم و رد پیشنهاد PSG؛ تا 2022 در رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد قرارداد کریم بنزما، ستاره فرانسوی و گلزن رئال مادرید تا سال 2022 تمدید شده و بعد از پایان یافتن شیوع ویروس کرونا، این موضوع به طور رسمی از سوی باشگاه اسپانیایی اعلام خواهد شد. اما LE10SPORT مدعی شد این بازیکن در اوایل این فصل به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ منفی داده است.

 

1491498

 

قرارداد ادینسون کاوانی، مهاجم گلزن پی اس جی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و لئوناردو، مدیر ورزشی این باشگاه پیش از توافق بنزما برای تمدید قرارداد با رئال مادرید برای خرید این بازیکن اقدام کرده است که او این پیشنهاد را رد کرده و مدعی شده که فعلا خواهان ماندن در برنابئو است.

 

البته یکی از دلایل اصلی اخذ این تصمیم از سوی بنزما، تعلق خاطر او به باشگاه رقیب پاری سن ژرمن یعنی لیون است. بنزما دوران درخشان ورزشی اش را در لیون آغاز کرده و حتی چندی قبل مدعی شد احتمال دارد بعد از ترک رئال مادرید دوباره به این تیم ملحق شده و در لیون از فوتبال خداحافظی کند. کریم بنزما اگر تا پایان قراردادش در رئال مادرید بماند 35 ساله خواهد شد و مشخص نیست آیا در آن مقطع احتمال انتقال به لیون وجود دارد یا خیر، اما به هر حال این بازیکن علاقه ای به انتقال به پاری سن ژرمن ندارد.

دیدگاه‌ها