کد خبر : 1680060 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 14:20 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکیپ

لیگ جزیره مقصد پدیده‌ای که پیشنهاد زیدان را رد کرد

فایتوت موآسا ستاره تیم فوتبال رن فرانسه که زمانی پیشنهاد زیدان را برای پیوستن به رئال رد کرده بود حالا از لیگ برتر بهترین پیشنهادات را دریافت کرده است.

لیگ جزیره مقصد پدیده‌ای که پیشنهاد زیدان را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، سال 2015 و زمانی که زین الدین زیدان سرمربی تیم دوم رئال مادرید(کاستیا) بود، او قصد جذب فایتوت موآسا را داشت. بازیکنی که در آن مقطع 16 ساله بود و برای نانسی بازی می کرد. چند سال بعد او در تیم رن فرانسه تبدیل به یک هافبک تهاجمی ثابت و تاثیرگذار شده است.

 

 

1492479

 

 

او که با کیلیان امباپه در یک مقطع سنی حضور دارد و کنار هم فاتح جام جهانی زیر 17 ساله ها و یورو زیر 19 ساله ها شده اند، حالا سه پیشنهاد عالی از تیم های لیگ برتری دریافت کرده است.

طبق ادعای اکیپ، موآسا که در 16 سالگی حاضر نشد به تیم دوم رئال برود، حالا منچستریونایتد، تاتنهام و نیوکاسل را علاقه مند به خود می بیند و این باشگاه ها در حال مذاکره با رن برای جذب او هستند.

 

 

1492522

 

 

موآسا با 21 سال سن و بند فسخ 8 میلیون یورویی، فصل جاری 23 بازی انجام داده و سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده است. او کمک کرده رن در رده سوم لوشامپیونا قرار بگیرد. موآسا قابلیت بازی به عنوان بال چپ را هم دارد و برای تیم زیر 21 ساله های فرانسه هم بازی کرده است.

دیگر خبری از پیشنهاد رئال نیست ولی مقصد بعدی او می تواند یک تیم بزرگ لیگ برتر انگلیس باشد.

 

دیدگاه‌ها