کد خبر : 1680144 | 05 اردیبهشت 1399 ساعت 14:26 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

آینده ستاره نروژی رئال؛ همه چیز در گرو تصمیم مودریچ

به نظر می رسد که بازگشت مارتین اودگارد به رئال مادرید در فصل آینده کاملاً به تصمیم لوکا مودریچ برای ماندن یا جدایی از این تیم بستگی دارد.

آینده ستاره نروژی رئال؛ همه چیز در گرو تصمیم مودریچ

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز همه ما منتظر از سرگیری مسابقات فصل ۲۱-۲۰۲۰ فوتبال در اروپا هستیم اما رئال مادرید توجه خود را به آینده مربوط به لوکا مودریچ و مارتین اودگارد جلب کرده است و به نظر می رسد که وضعیت آینده اودگارد کاملاً به لوکا مودریچ وابسته است.

 

اودگارد در فصل جاری یکی از بهترین بازیکنان رئال سوسیداد بوده و حتی می توان از او به عنوان یکی از با کیفیت ترین بازیکنان لالیگا نیز یاد کرد. با توجه به فرم فوق العاده این ستاره نروژی بسیاری معتقد هستند که رئال مادرید باید این بازیکن را از تابستان آینده به سانتیاگو برنابئو بازگرداند.

 

 

1465009

 

 

با این وجود بازگشت اودگارد به رئال مادرید کاملاً به تصمیم ستاره کروات کهکشانی‌ها یعنی لوکا مودریچ وابسته است. اگر مودریچ تصمیم بگیرد در پایتخت اسپانیا بماند پس اودگارد فصل دوم را هم در سن سباستین می گذراند اما اگر این کروات رئال را ترک کند، اودگارد مجددا به سانتیاگو برنابئو باز خواهد گشت.

 

مودریچ تنها یک فصل دیگر با باشگاه رئال مادرید قرارداد دارد و عملکرد او در ۱۲ ماه گذشته نسبت به قبل با افت فاحشی روبرو بوده است. با این وجود بسیاری از باشگاه‌ها خواهان جذب این هافبک کروات و برنده توپ طلا هستند. همچنین از تیم‌هایی نظیر میلان یا اینتر میامی آمریکا به‌عنوان جدی ترین مشتریان مودریچ یاد می شود.

 

 

1490233

دیدگاه‌ها