کد خبر : 1680164 | 05 اردیبهشت 1399 ساعت 12:40 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

این بلاتکلیفی آزار دهنده است

حق وردی: سقوط پیکان غیرمنصفانه و غیرمنطقی است

مدافع پیکان با اشاره به آماده سازی اختصاصی بازیکنان از این بلاتکلیفی ابراز نارضایتی کرد.

حق وردی: سقوط پیکان غیرمنصفانه و غیرمنطقی است

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در قعرجدول لیگ نوزدهم قرار دارد و این موضوع نگرانی بزرگی برای بازیکنان این تیم شکل داده که در بازی‌های کوتاه باقیمانده به دنبال دستیابی به نتیجه لازم و فرار از سقوط باشند.


حجت حق وردی که در این فصل توانسته گل‌های حساسی برای پیکان نیز به ثمر برساند، درباره شرایط این تیم گفت: شرایط که مسلما برای همه تیم‌ها و بازیکنان یکسان است. تمرینات بی روحیه اختصاصی و نگرانی بابت آینده لیگ. چند هفته است که لیگ تعطیل شده و هنوز چیزی برای آینده مشخص نیست. این موضوع در تمام لیگ‌ها شکل گرفته و ما بازیکنان نیز نمی‌دانیم تا چه زمانی ادامه دار خواهد بود.

 

وی با اشاره به قعرنشینی تیمش گفت: ما به شایعاتی که هر روز درباره آینده لیگ شکل می‌گیرد توجهی نخواهیم داشت. خیلی از آنها منطقی نیست. مسلما لیگ نمی‌تواند در این مقطع با انتخاب قهرمان و سقوطی‌ها به پایان برسد. هنوز 9 بازی باقی مانده و خیلی اتفاقات برای آن می‌توان تصور کرد. بعید می‌دانم به این شکلی باشد که شایعات شکل گرفته است. مطمئنا یا کل مسابقات نادیده گرفته خواهد شد یا اینکه فرصت برگزاری ادامه مسابقات شکل خواهد گرفت. من به تیم صدرنشین کار ندارم ولی اینکه بگویند تیم قعرنشین سقوط کند غیرمنصفانه و غیر منطقی و اصلا نشدنی خواهد بود.

 

مدافع پیکان در ادامه گفت: ما مسلما این فرصت را خواهیم داشت که در دیدارهای باقیمانده به هدفی که داریم برسیم. 9 بازی فرصت خوبی است که حتی به رتبه یک رقمی برسیم پس بهتر است که این شایعات را نادیده بگیریم. تنها چیز آزاردهنده الان این است که تمرینات گروهی نداریم. مسلما این کار را برای آمادگی بالا و حفظ روحیه سخت خواهد کرد. امیدوارم در صورتی که پیشنهاد به ادامه مسابقات دادند فرصت این را بدهند که بتوانیم تمرینات آماده سازی را داشته باشیم.

 

حق وردی درباره ادامه مسابقات گفت: ما دیدارهای سختی پیش رو خواهیم داشت. در نیم فصل هم نتایج پرنوسان روی کار ما تاثیر گذاشت. مسلما در خیلی از بازی‌ها به آن چیزی که حق مان بود نرسیدیم. در صورت ادامه لیگ باید با پرسپولیس رقابت کنیم که برای قهرمانی می‌جنگدد. باید از این شوک بزرگ که با تعطیلی به وجود آمده به بهترین شکل استفاده کنیم. آنها تیم قدرتمندی هستند و ما نیز برای عدم سقوط باید از این بازی به بهترین شکل سود ببریم. با این حال همه چیز بستگی به این خواهد داشت که مسابقات دوباره پیگیری شود یا خیر.

 

مدافع پیکان درباره تغییرات صورت گرفته روی نیمکت و حضور ویسی نیز گفت: ایشان تفکرات بزرگ و انگیزه بالایی دارند. مسلما با ارزیابی تمامی شرایط این مسوولیت و ریسک را قبول کرده‌اند و به نظرم این شوک خیلی نیاز بود. هرچند بدشانسی ایشان هم این بود که با تعطیلی لیگ شرایط کاملا از دست‌شان خارج شده وگرنه با تمرینات بیشتر قادر بودیم بهتر در راستای تفکرات آقای ویسی در ادامه مسابقات حاضر شویم. ما به 9 دیدار باقی مانده اما کاملا امیدوار خواهیم بود و به سقوط اصلا فکر نخواهیم کرد.

دیدگاه‌ها