کد خبر : 1680934 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 13:16 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهرعلی: رفاقت با نبی و بهاروند باعث شد این پیشنهاد را قبول کنم

واکنش رییس سابق اتومبیلرانی به حضور در فوتبال

دستیار ویژه اقتصادی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره سمت جدیدش در این نهاد ارائه کرد.

واکنش رییس سابق اتومبیلرانی به حضور در فوتبال

حمیدرضا مهرعلی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اینکه به عنوان دستیار ویژه اقتصادی فدراسیون فوتبال منصوب شده عنوان کرد: من خدمت آقایان نبی و بهاروند از قبل ارادت داشتم و به واسطه این رفاقت وقتی خواستند تا برای مشکلات مالی و اقتصادی فدراسیون فوتبال راهکارهایی بیندیشیم پذیرفتم.


وی ادامه داد: دوستان در ساختار اداری فدراسیون یک کارگروهی می خواهند که راهکارهای مشخصی برای مشکلات اقتصادی داشته باشند. ما نیز قصد داریم با استفاده از روش هایی که در دنیا استفاده شده، برنامه ریزی کنیم تا هم مشکلات اقتصادی کاهش پیدا کند و هم درآمدهای پایدار برای فدراسیون و تیم های ملی ایجاد شود. به هر حال دوستان دعوت به همکاری کردند و من هم چون رفیق بودیم پذیرفتم این کار را انجام بدهم. وگرنه خودم گرفتارهای شخصی زیادی دارم اما دوست داشتم تجربیاتم را اینجا نیز به کار بگیرم.


دستیار ویژه اقتصادی فدراسیون فوتبال همچنین گفت: کار ما تقریبا اجرایی نیست و بیشتر یک همفکری است تا مشکلات را کاهش بدهیم و درآمد پایدار برای فدراسیون فوتبال ایجاد کنیم.


مهرعلی درباره انتقادهایی که از حضورش در فدراسیون شده، بیان کرد: ایرادی ندارد. دوستان می گویند من از اتومببیلرانی برکنار شدم، اما به هر حال آدم باید از جایی برود تا در جای دیگری فعالیت کند. من 50 جا برکنار شدم، 50 حکم جدید هم گرفتم. این ها از محبت دوستان است و ایرادی ندارد.

دیدگاه‌ها