کد خبر : 1681079 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 08:10 | 2.5K بازدید | 1 دیدگاه

جوکار: انگیزه در لیگ کشتی از 8 سال پیش مرده است

از فدارسیون قبلی بدهی سنگینی به دبیر رسیده

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: از فدراسیون گذشته یک بدهی خیلی سنگین به دبیر رسیده ولی با تمام این شرایط هیچ چیزی برای کشتی کم نگذاشته است.

 از فدارسیون قبلی بدهی سنگینی به دبیر رسیده

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مسعود مصطفی‌جوکار در خصوص نظارت بر تمرینات کشتی‌گیران تیم ملی اظهار داشت: یک گروه در فضای مجازی ساخته‌ایم و روزانه برنامه‌های کشتی‌‌گیران را آنجا طراحی می‌کنیم و به آنها اعلام می‌داریم. در این گروه مرتب کشتی‌گیران را زیر نظر داریم. فدراسیون از کشتی‌گیران حمایت می‌کند هر چیزی که لازم داشته باشند را برایشان فراهم می‌کند.

 

در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی گفت: ‌من از این موضوع اطلاعی ندارم قرار بود یک سند 8 ساله برای کشتی تدوین شود ولی از چرخه بی‌اطلاع هستم.

 

وی در خصوص تعویق المپیک عنوان کرد: این موضوع به سود کشتی ما شد. حسن یزدانی جراحی کرد و می‌تواند با آمادگی بیشتر به المپیک برسد. علیرضا کریمی فرصت مناسبی پیدا کرد تا جراحی‌اش را انجام دهد. چند کشتی‌گیر با تغییر وزن باید آمادگی لازم را برای المپیک کسب کنند. مصطفی حسین‌خانی هم تازه جراحی کرده. برای کشتی ایران و فدراسیون یک فرصت شد تا بار بدهی‌ها را تا المپیک کمتر کنند.

 

وی در مورد بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: از فدراسیون گذشته یک بدهی خیلی سنگین به دبیر رسیده، قطعا باید از این موضوع گلایه و شکایت کند. با تمام این شرایط دبیر هیچ چیزی برای کشتی کم نگذاشته، اردوها در بهترین شرایط برگزار می‌شود. خانه کشتی شهید ابراهیم هادی بهترین تجهیزات را دارد، هتل المپیک را با بهترین امکانات در اختیار ما قرار داده و با توجه به زمان کمتر از یکسالی که به کشتی آمده، کار خیلی مفیدی را انجام داده است.

 

جوکار در رابطه با برگزاری لیگ کشتی خاطرنشان کرد: هر وقت ما در کشتی‌مان خوب بودیم، لیگ پویا داشتیم. کشتی‌گیران با برگزار نشدن لیگ انگیزه‌شان را از دست می‌دهند، می‌دانم دبیر و نصیرزاده تلاش‌شان را می‌کنند تا لیگ برگزار شود.

 

وی در رابطه با برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان گفت: انگیزه 8 - 7 سال است که در لیگ ما مرده است. هر شهری که میزبان مسابقات می‌شود، شور و هیجان به آنجا می‌رود. این مسابقات برای انگیزه آن شهرها خیلی خوب است. قطعا با برگزاری مسابقات لیگ کشتی و لیگ جهانی چرخه کشتی به حرکت در می‌آید.

 

جوکار در خصوص شرایط آمادگی کشتی‌گیران تا المپیک خاطرنشان کرد: نمی‌شود کشتی‌گیران را در اوج نگه داشت ما باید بدن‌ها را حفظ کنیم. تمام دنیا تمرینات را قطع کردند ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. بازیکنان را زیر نظر داریم.

دیدگاه‌ها