کد خبر : 1681708 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 18:31 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

رم اندیشه انتقال قرضی مهاجم شیلیایی به المپیکو

به نظر می‌رسد که باشگاه رم قصد دارد الکسیس سانچز را با انتقال قرضی به خدمت بگیرد.

رم اندیشه انتقال قرضی مهاجم شیلیایی به المپیکو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذراندن چهار فصل فوق العاده در آرسنال بود که مهاجم شیلیایی یعنی الکسیس سانچز تصمیم به ترک تیم لندنی گرفت و منچستر یونایتد را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد. با این حال مصدومیت های متوالی باعث شد که این بازیکن از فرم خوب گذشته فاصله بگیرد و نتواند روزهای خوبی را در اولدترافورد سپری کند.

 

پس از پشت سر گذاشتن یک فصل کاملا ناموفق در جمع شیاطین سرخ، ستاره شیلیایی در تابستان و با قراردادی قرضی راهی اینتر شد. در حالی که بسیاری معتقد بودند الکسیس سانچز می تواند زیر نظر آنتونیو کونته دوباره احیا شود اما این اتفاق رخ نداد و مصدومیت شدید در ابتدای فصل باعث شد این مهاجم ۳۱ ساله بیشتر بازی های اینتر پیش از تعلق رقابت‌ها به دلیل شروع به ویروس کرونا را از دست بدهد.

 

 

1489308

 

 

عملکرد ناامید کننده سانچز باعث شده که نراتزوری هیچ علاقه ای به دائمی کردن قرارداد این بازیکن نداشته باشد. از طرف دیگر گفته می‌شود که منچستریونایتد نیز هیچ برنامه‌ای برای حفظ ستاره شیلیایی ندارد؛ موضوعی که باعث شد حالا باشگاه رم به جذب این بازیکن علاقه نشان دهد.

 

بر این اساس اسکای اسپورتس مدعی شده که باشگاه ایتالیایی قصد دارد الکسیس سانچز را در نقل و انتقالات پیش رو با قرارداد قرضی به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها