کد خبر : 1681769 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 09:02 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

قبایی‌زاده: اسپانسر باید به تعهداتش عمل کند

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس ایران با تاکید بر اینکه اسپانسر فدراسیون باید به تعهداتش عمل کند، گفت: طبق مذاکراتی که حسین ثوری با داداشیان داشت، قرار شد چک اول این هفته پاس شود.

قبایی‌زاده: اسپانسر باید به تعهداتش عمل کند

به گزارش "ورزش سه" حمید قبایی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پاس نشدن چک‌های اسپانسر فدراسیون بوکس توضیح داد: طبق صحبت‌هایی که حسین ثوری رئیس فدراسیون با اسپانسر فدراسیون داشته، گویا قرار است نخستین چک در این هفته پاس شود. تاریخ چک بعد نیز خرداد ماه است که فعلا زمان آن نرسیده است. مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان چک(هر چک به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان) از اسپانسر خود داریم که از نظر اخلاقی و قانونی بهتر است اسپانسر فدراسیون به تعهدات خود عمل کند. ما به تعهدات ابتدایی خود از جمله بعد رسانه‌ای و ... عمل کرده‌ایم و بهتر است که آقای داداشیان نیز به وعده‌های خود عمل کند.

 

او همچنین در مورد قرارداد اسپانسر مد نظر با مهدی خسروی بوکسور کولبر کردستانی نیز گفت: گویا متاسفانه این اسپانسر در مورد عمل کردن به تعهدات خود درباره خسروی نیز بد قولی کرده است، اما فدراسیون خسروی را از خانواده بوکس می‌داند و در هر صورت حقوق ماهیانه او را پرداخت می‌کند. خودمان را موظف می‌دانیم که حتی در صورت بدقولی این اسپانسر، بوکسور خود را از نظر مالی حمایت کنیم. 

 

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس، در مورد شرایط مالی این رشته نیز اظهار کرد: فدراسیون بوکس از قدیم بدون اسپانسر کار می‌کرده و خود را با شرایط اقتصادی موجود در هر زمان وفق داده است. در حال حاضر هم با وجود برخی بدقولی‌ها فعلا امیدواریم که داداشیان به قول‌هایی که داده عمل کند تا کار به مراجع قضایی و حقوقی کشیده نشود. اخلاقی است که هر طرف به تعهدات خود عمل کند.

 

او در مورد برگزاری مسابقات لیگ‌برتر نیز گفت: قرار بود این رقابت‌ها ابتدای سال جاری آغاز شود که به دلیل ویروس کرونا این زمان تغییر کرد. با این حال ما قطعا لیگ را امسال برگزار می‌کنیم و با اولین اجازه‌ای که برای شروع فعالیت‌های ورزشی صادر شود، سعی می‌کنیم رقابت‌های لیگ خود را آغاز کنیم. 

 

قبایی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا تعداد تیم‌های شرکت کننده مشخص است؟ تصریح کرد: حضور ۶ تیم قطعی است، اما با این حال فعلا تعداد نهایی تیم‌ها مشخص نشده و در حال بررسی هستیم که آیا این تعداد را به ۸ تیم افزایش دهیم یا خیر. شرایط باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم لیگ را تا پایان سال جمع کنیم تا با برنامه‌های دیگر فدراسیون تداخل نداشته باشد. 

 

او در پایان، درباره نحوه تامین مبالغ جوایز رقابت‌های بین‌المللی جام فجر در تهران نیز توضیح داد: پس از هماهنگی‌های فدراسیون ایران با کنفدراسیون آسیا، قرار است تنها به نفرات اولی که مدال طلا کسب می‌کنند ۵۰۰ دلار جایزه دهیم. به هر حال از تیم‌هایی که قرار است در این تورنمنت شرکت کنند به ازای هر ورزشکارشان تقریبا ۵۰ دلار هزینه دریافت می‌کنیم که از همین راه می‌توان هزینه جوایز را تامین کرد. البته این هزینه در تورنمنت‌های خارجی نیز از تیم‌های شرکت کننده و حتی تیم ایران دریافت می‌شود که طبیعی است. 

 

دیدگاه‌ها